Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpomínky
Autor
Gita Grandová
Až jednou umřeme,
budeme mrtví.
Tehdy si na nás začnou lidé vzpomínat,
pak teprve začneme žít.
Teprve pak nás začnou znát.
17 názorů
50 let to by tak možná odpovídalo Derově reakci :))
nebudeme tu dál zasírat stránku slečny Gity....
S pozůstalými jsem to zkoušel. Několik dní jsem ji opakoval název serveru, nick a heslo. Žádn z nich si to nedokázal zapamatovat. Spolehnu se na to, že za 50 let od poslední aktivity na Písmáku mě admin prohlásí za mrtvého.
S pozůstalými jsem to zkoušel. Několik dní jsem ji opakoval název serveru, nick a heslo. Žádn z nich si to nedokázal zapamatovat. Spolehnu se na to, že za 50 let od poslední aktivity na Písmáku mě admin prohlásí za mrtvého.
Ale dozví, jen musíš zanechat své přístupové heslo pro pozůstalé, případně svým přátelům na písmáku... nejlépe papouškovi ten to nikomu určitě neřekne.
A nakonec to vše umístit na hlavní stranu písmoně nejlépe jako
událost roku!
BigBivoji, ty nejsi nesmrtelný, ale jenom jsi dostal další život. Odkaz na Alešovu zprávu byl pro mě velmi podnětný. Už několikrát jsem si lámal hlavu, jak se Písmáci dozví, že jsem zemřel. Teď je jasné, že se to nedozví.
blacksabbath
24. 09. 2014vidíš...vidíš.....a pak..... že devět životů má jen kočka..jak se zdá tak i Bivoj...:-):-).
Aleš tu ze mně udělal "nesmrtelného" asi před 4 roky...
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=346033
blacksabbath
24. 09. 2014Jsi jako Fénix....vždycky zase vstaneš.........:-):-):-).............
blacksabbath
28. 08. 2014"Teprve pak nás začnou znát".....jen dobře o nás povídat