Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen tak
Autor
~albus
táhne se v dešti
listí po střechách
jezero mlčí
cesta vymletá šepotem
krčí se kmeny stromů
hladový nedělní blesk
choulí se u silnice
a naklání se za domem
stěží otevřeš klíčem den
den co den plno sněženek
brnklo o nedomrzlé ráno
5 názorů
Helblb prostě spadl z jiné planety a táhne napříč písmákem aby všem sdělil jak ta poezie má vypadat.....už se tomu musím smát, copak vážně nic nechápe? Uráží všechny kolem ale jeho tvorba je děsná.....
Poslyš, tobě nějak leží egil v žaludku. Kdyby ses zamyslel nad svou tvorbou, dlouho bys neváhal a smazal bys zdejší účet, nebo přinejmenším tak blbě neremcal. Svou poetickou ornici, bůh ví, zdali vůbec nějakou máš, jen schováváš za rádoby erudované kritiky. Takových borců už tu bylo...
:-))) přísahám, že kdyby to mělo o pět řádků méně a nebo o pět řádků více bude to úplně jedno....pro mne to nemá myšlenku nemá to fonetiku nemá to prostě nic....je to dokonalé nic v prázdnu. :-) Klaním se tohle je pravá egilovina. Jak napsat text a striktně se vyhnout i jen náznaku, že by mohl obsahovat myšlenku. Možná to je to umění - psát a přitom nic nesdělovat.