Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohled
Autor
Sal Paradise
Mám svetr
plnej bodláků
když opilej
kážu
o etice
morálce
a právu
do ucha Ti šeptám
Platónovy dialogy
a zcela
bez úvahy
zvu Tě
do obchodu
pro
sebevrahy
náš vztah
je souhra
tajemství
a nedostatků
&
ty se
na mě
v zrcadle
tak hezky
usmíváš
14 názorů
NightStalker
22. 09. 2015Pěkné..líbí...*
Sal Paradise
05. 12. 20142 Dept: Díky za uznání, leč tvůrčí možnosti jsou neomezené, těžko je komparovat... tak ať Ti to jede ;-)
vidím, že toto dílo asi tak o parník (i více) přesahuje moje tvůrčí možnosti a tak si jen dovolím podotknout, že se mi to líbí.
Sal Paradise
04. 12. 2014Kéž by tomu tak bylo, myslím, že většina lidí se filosofii vyhla velkým obloukem...bohužel. Nicméně, Platónova forma (nikoliv však obsah) dialogů není ideální ani pro mě, to ano ;-)
Sal Paradise
04. 12. 2014To si nemyslím, naopak se vedou v poklidném duchu, těžko si představit křičícího Sókrata, který místo hádky se soudem volil dobrovolnou smrt... Řvát se má třeba Nietzsche, to pak jo ;-)
Sal Paradise
30. 11. 2014Díky. Jo, je třeba být i trochu šílenej ;-)
Sal Paradise
29. 11. 2014Díky za návštěvu i postřehy, dámy. Spíše nejsem až tak plodný, Aleno ;-)
Líbí se mi tvůj styl. - Ale když člověk píše jako ty(taky tak občas píšu),
musí toho psát hodně a teprv s odstupem z toho vybrat to nej.
Proč toho publikuješ tak málo ?
že připouštíš nedostatky a do vztahu je přirozeně zahrnuješ, tak to se mi líbí! i další se mi líbí!