Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekniha Krylova kytara
Autor
Azriel
Ještě před Vánoci mi vyšla kniha Krylova kytara. První kapitolu s názvem Idyla jste si mohli přečíst již tady na Písmákovi.
Anotace:
"Matěj je písničkář a jeho známí říkají, že v něm je kus Kryla. Zpívá na brněnských ulicích a vydělává si hraním po barech. Při jednom hraní na něj padne „životní mlha“, kterou se rozhodne řešit výjezdem na koncerty pořádané k předčasným volbám. Spolu s divokou zpěvačkou a bohémským spisovatelem projíždí velká města a setkává se s různými lidmi a ukázkou národní povahy ve vyhraněném čase voleb. Matěj se tak konečně snaží vyrovnat se svým stylem hraní, svou náturou a situací ve své zemi."
další informace ke knize: http://www.beletris.cz/e-shop/knihy/127-krylova-kytara-michal-sefara-9788075200013.html
knižní trailer na Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=QB6Yvp8uqmo
10 názorů
Zdendo, je to pro mě čest, číst si od Tebe, že bys tu knížku někomu dal a sám si ji aspoň prolistoval. Díkec
gratuluji a velmi souhlasím se Zordonem! Právě jsem dočetl Polokacíře a hledám co otevřít :)
Gratuluji a děkuji za upozornění. Po knize se poohlédnu. Kryl byl odedávna můj oblíbenec, a tak mě zajímá i tenhle možá poněkud odlišný pohled na jeho odkaz.
aleš-novák
04. 01. 2015gratulace + klub :o)