Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Srdeční turistika"
Autor
Stepca
\"Srdeční turistika\"
Po srdeční krajině se chodí pomalu a pssssssssst - velmi tiše. Zouvají se lehké běžecké tenisky zn. Ambice stejně tak, jako lomozící škrpále zn. Sobec and Bezohlednost. Ba dokonce, ani v nablýskaných lakýrkách firmy Absolutní soběstačnost, ošetřených krémem antispolečenské impregnace, člověk v srdeční krajině příliš nepochodí.
Naboso! Pouze po špičkách a naboso se můžeme vydat na “srdeční turistiku”. V chlebníku přes rameno jen pár krajíců trpělivosti a doušek štěstěny přistupujeme opatrně k této přírodní zvláštnosti a nasloucháme. V legendě průvodce srdečního turisty totiž stojí: “Každé srdce má svůj hlas - tedy krok a tempo…”. Nerespektujeme-li ho, podobně jako plachý hlemýžď, vždy znovu a znovu couvá zpět do své ulity právě ve chvíli, když už to málem vypadá na společný výlet. Pokus se získat důvěru hlemýždě; možná získáš důvěru některého srdce…
Nejspíš se však ani získat nedá! Vždyť už slovo ZÍSKAT ti opět zavazuje tkaničky na tvých “ambickách”.
Takže jinak… Zkus někdy pohladit opatrné růžky hlemýždě......,že necouvnul? Jaká vzácnost vidět jeho málo opálené a elegantní tělo v důvěřivé kráse – jaká vzácnost vidět elegantní a důvěřující lidské srdce.