Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBláznivý
Bláznivý
po návsi bloumá
krok má lenivý
absťák jím cloumá
všem se protiví
když loudí drobný
nemytý je
nevoní
bláznivý
málokdo jméno jeho
zná či ví
že ve svých rukách
tóny léčivý
vyloudí z každý kytary
když
jde do ní
bláznivý
jinak mu neřeknou
ti střízliví
co mají patent
na svůj um lživý
a smůla s neštěstím
je zkrátka
nehoní
bláznivý
po návsi bloumá
krok má lenivý
absťák jím cloumá
svět si protiví
než v dlani drobný má
na rum
co zavoní
11 názorů
Evženie Brambůrková
05. 05. 2015/*
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 05. 2015Di, já buď Koče, nebo Dana - směsky mě neberou :)))
Tak se mi potvrdilo, že nejlépe se píše o tom, co známe... Je mi ho líto.
Kočka je zas jiný případ. Nejradši by tady sbalil pár děvčat - a dobře ví, že si to povíme! Že, Lubošku?
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 05. 2015O tobě už jsem napsala, nevděčný nepozorníku :)
Musel to bývat krásný mužský...
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 05. 2015Bohužel ano, Blani, vypomáhám teď v jedné cukrárně... přišel si pro panáka za poslední drobné, chyběly mu 2 kačky... pak mi přinesl stříbrný přívěšek, to už jsem ho odmítla, nakonec si přišel pro pivo, že ho zaplatí druhý den - nešlo mu ho nedat, když řekl, že má absťák, sotva mluví... už těch pár drobných neuvidím, vím... pak jsem se dozvěděla od jednoho tamějšího muzikanta, že je to machr na kytaru... a pak zas přišla jedna babka pro zákusky a prý jestli neznáme toho chlápka, co chodí po ulici a žebrá o peníze, prý mu jednou něco dala, ale už nedá... jsou to příběhy, když člověk vyrazí mezi lidi...