Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvadobná trávnica
Výběr: kafka
20. 03. 2002
9
0
2516
Autor
Bix
zajtra sa mi vydá sestra
nosí plody
pod srdcom
milý na mňa
hľadí z haldy
kričí
asi trávnice
\"zabelej sa
môj šuhajko
zabelej
zabelej
zabelej
v tej úboči
v tej úboči
zelenej...\"
zajtra sa mi
zmení mama
na svokra
a na svokru
milá mokrá
od strachu
milá modrie
od strachu
modrá od strachu
Aššurballit
09. 05. 2005
Nie, braček, ja sa nevzdávam seba,veď som napísala, že sa mi takto moje písanie zdá naozaj "moje", tým,že som napísala, že popremýšľam somnarážala na ďalšie Tvoje poznámky k básni, že sa nad nimi zamyslím...ale to samotné ešte nijakúzmenu nezaručuje :o)
Ten nejaký Denis je pre mňa veľmi dôležitý :o))***
Denis, a ja mám pocit, že v tejto básni som naozaj ja a že presne takto chcem teraz písať :o) Ale ďakujem...:o) ( Popremýšľam o tom...)
NIE! ja som to nemyslel tak, aby si sa menila! nepíšeš predsa pre mňa!
...píš ako ty uznáš za vhodné, je to jedna z mála vecí, o ktorých sa môžeme rozhodovať slobodne. Som rád, že píšeš tak, ako píšeš...nesmieš sa vzdávaŤ samej seba...veď v tej básni si ty, sama si to povedala! PROSÍM, neuvažuj o žvástoch takého denisa...predsa ja nemám právo niekoho hodnotiť nahlas...uvedomil som si to, až keď som odišiel z čajovne...sakra! PROSÍM, píš takto, je to tvoje a mne sa to páči, pretoŽe kaŽdý človek, ktorý sa "netvári" píše dobre...a ty sa mi zdá sa netváriš :))))
úsmievaj sa, sestrička, všetko je dobré, len to tak treba vidieť
denis
papouš rači popredie, pokud možno bujné... ajo, no zase jsem to zvoral :-)
vsunutie trávnice sa mi zamlúva! :)
najsvetlejší bod básne...ináč sa mi zdá nejako...neviem, väčšina tvojich básní sa trošku skrýva, ale táto je nejaká príliš na rovinu. Pociťujem nejakú absenciu obrazov, ktoré u teba nachádzam v hojnejšom počte...a krajšie. Ale, trávnica je úžasná...Tolkien ma tak nesmierne ovplyvnil...chcel by som počuť elfské spevy...ale tie naozajstné
podľa mňa sa tam príliš zaoberáš tým svokrovaním...chýbajú mi tam pocity, ktoré vieš tak "presmierne" vyjadriť :)
mám ťa rád
denis
Vidim, ze to tu niekto aj vytvarne vyjadril :o).Tiez ma trochu zaraza, ze tam je viac strachu ako by mohlo/malo/ byt, ale uplne to chapem - a ak to mozem tak trochu optimisticky domysliet - potom nastala obrovska ulava a stastie!!!Happy end!:o)
Litochowitz
20. 03. 2002
mokra od strachu..skor by ma lakalo keby bola mokra od ineho.ci to uz po svadbe nie je o tom...naco sa potom zenit vydavat..pre ten strach..radsej budem mokry zo snov..ale mas pravdu .je to tak.
t
dick, ale veď to dielo v vydávaním nemusí mať celkom nič spoločné :o)) Čo takto ako pozadie ? ( :o) Nemyslím zadok :o) )
Hermite, protože je to ze života...
A ten je sice krásný, ale těžký...
A ten je sice krásný, ale těžký...
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Áno. Akoby viac strachu než radosti. A to by mala byť (aj keď s obavami) predsa úžasná vec!