Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o večerní toaletě
Autor
aleš-novák
každý
se někdy ocitne
na prkénku
které znamená svět
21 názorů
aleš-novák
29. 05. 2015babiččina kadibudka na zadním dvorku vedle hnojiště byla zajímavá i tím, že dvorek hlídal agresivní kohout, takže u vrátek na dvorek bylo opřeno vrbové koště, kterým se návštěvník kadibudky během cesty musel ohánět, aby ho kohout nenapadal...
Já tady žiju až příliš dlouho (a navíc jsem sudetský Němec), takže se se mě téměř nic nedotkne. Babiččin samospádový záchod byl při zpětném pohledu mnohem hygianičtější a na našem statku bylo mnohem příjemněji než v hygienickém záchodě hotelu Dorint v Augsburgu.
Evženie Brambůrková
28. 05. 2015V každém věku jsou chvíle, kdy si spočinutí na prkénku vybere své uznání bez publika.*
blacksabbath
28. 05. 2015díky za prkénko.......lépe než turecké...:-))))
aleš-novák
28. 05. 2015divadlo jednoho Herze...:o)
Jarmila_Maršálová
28. 05. 2015Ó jaké štěstí, Pane Bože, že dokážu být znovu dítětem!!!!!!
Perfektní!!! ........° -)) /**
P.S.: for Prosecký - a nestrkals tam náhodou hlavu? (to je pokus o vtip - ne aby se tě to dotklo - to by se mě dotklo...)
Přiznám se, že většinou o nějakých celosvětových procesech neuvažuji, snad tak ještě u babičky. Tam ovšem nebylo prkénko, ale kruhový otvor.
Jarmila_Maršálová
28. 05. 2015CHACHÁÁÁÁ, to jsme vlastně umělci!!
aleš-novák
28. 05. 2015malým dětem za to rodiče i tleskají :o)
aleš-novák
28. 05. 2015jsou chvíle, kdy to platí pro kohokoli...:o)