Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVe vaně jen ...
Autor
Kolobajda
Ve vaně jen …
Zašel si postarší upír do kina
na film „Ve vaně jen krev a hlen“
ajaj, uprostřed děje zoufalý sten
- to vyblil se sousedce do klína
a z jeho jícnu a z jeho střev drala se ven jenom hustá krev
načež vyvedli ho a vykopli ven…
Když pak se ocitl sám v tiché ulici
zoufale hledal transfúzní stanici
prostě trpěl jako kdysi, jako prve
starý upír anemik - nedostatkem krve
pak zcela v transu v transfúzní vrátnici
ajaj, narazil na zuřivého tapíra…
a to je konec našeho upíra
už nikdy nebude žádná jeho hostina
ani mu na ní nezahraje oblíbená krevní skupina
už ani nikdy nepůjde s nikým do kina
15 názorů
sepotvkorunachstromu
03. 03. 2016..seš pako :)))
Jaroslav Popelínský
23. 06. 2015tapíři byli dycky svině, už když mi jako malýmu sežrali v zologický botičku.......a nebo za to moh ten opilej zřízenec, co tvrdil, že uměj (prej hlavně samičky) bravurně aportovat?kdo ví...
ale v takovejhle dílcích je jim asi fajn, no :)
Děkuji všem, co to strávili a zachovali mi přízeň. Specielně Kočkodanovi L. do Mnichova. Blood, Sweat and Tears... ty tvoje asociace jsou Sweet...
blacksabbath
04. 06. 2015ten tvůj upír....už ani oka mžik....a řek....hovězí syrové maso teď miluju, jsem anemik.....nikoho jsem kvůli němu....nepřefik....hustý večer.....:-)))
aleš-novák
04. 06. 2015tak to jsem zvědav, jaká noblesa panuje u dvora...:o)
Hihi, děvčata - a tapír s žehličkou...??? O tom ještě zauvažuji. Jinak všem slibuji, že končím s experimenty a vracím se k osvědčeným říkánkám z našeho dvorečka... : -))
Evženie Brambůrková
03. 06. 2015Normálně bych řekla:"To bych blil." Ale protože se tapír zjevil, trochu ti to vyžehlil. Tedy představa tapíra s žehličkou také není marná.*
blacksabbath
03. 06. 2015nedostal se upír přes tapíra........vcucla ho pak černá díra.../***.:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Uáááá, tak bez tipu - ano, jsem vinen! Trest pokorně přijímám... A i v horoskopu mám napsáno: "Dnes můžete svými počiny někoho i podráždit"... a už je to tady!
Jo - a v tom tapírnictví máme tapírové (a ne tapítové) tapety - tak to už je opravdu z horka.
Tedy Kolobajdo, fuj! Ještě žes to okecal v prologu, jinak bych se bál, žes z toho dnešního horka chytl úpal.
P.S. Abys věděl, tak za trest dnes bez tipu :)
Ano, úchylka se u mně projevuje, ale tu mám z Písmáka. A když my máme v přízemí to tapírnictví... a vedeme i tapítové tapety... : -))))))))
aleš-novák
03. 06. 2015neprojevuje se u tebe nějaká úchylka na tapíry? :o)