Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýběr z vět
Autor
Antoncek
26. 3. (25. 3.)
Šohaj z rovin
Jak pojmenovat to,
co mi roste,
ovoce rudé rybích úst
na misce horké, tepající
z kořenů až od zadku,
hadovku,
jež málo psí
malvici vyplazuje,
holohlavce
hluboko v koženkovém křesle,
jediného,
jež láskou ztrácí vrásky,
lepkavou šťávou zraje,
vajca nechá pred hnízdem
a sám
doňho vletí?
12. 4. (11. 4.)
Sobota – je vskutku nesvobodnější z celého týdne, i můj malý šéf, ten šohaj z rovin, juchá a dostává se mu naplnění vskutku bizarním způsobem; jenžo co vlastně na sexu bizarního není?
12. 4.
To je pořád „ačkoliv“ a „jestliže“, ačkoliv tak vůbec nemluvím, a i když tedááá
„Uprostřed záplav
drobné poprchávání“,
ve skutečnosti intenzitou zážitku odporuje Neměnnosti leopardích skvrn v místě, kde právě jsem, tajně si přeji, aby bezděčně chybné, červencové datum z dubna, opravdu předznamenalo budoucnost a já to mohl haikum prdum dokončit
„Tady jsme doma“.
17. 4.
„Toto si musím zapamatovat,“ řekl si v duchu, když se na chvíli probral z kratičkého snu, ale nepovedlo se to zcela, protože si málem slovo „rod“ nezapamatoval, přičemž kamarádka v tom snu psouhlasila s vyřízením vzkazu Path jen pod podmínkou, že budou spolu dělat „rod“, a to znamenalo „jít do trojky“, hrozně vzrušující představu, která se intenzívně připomínala celý den, rozkoší obdarován potkával mrtvé ryby, černou zvěř, lapené ptáčky, vyvrácené stromy, obklopení vodou a zavřenou bránu, až se musel na Čisté zastavit a vyvrcholit u krmelce dvaceti kapkami.
19. 4.
Jo, napíšu to v ich-formě, fetiš fyzické krásy si internetově přikrmuji, obsesi, kterou vyplavím tak maximálně přes víkend a kostel mi v tom pomáhá nesmírně, to vždycky při mši tlaky pominou a bigbít spustí, jo, jsem z té církve, jejíž vysmátý papež z Bigboardů celýmu světu ukazuje prsty svou píď - Hehe, takhle malýho mám, a já se mohu štěstím pominout, aspoň něco po mně zůstane, aspoň něco, něco…malýho.
7 názorů
ale co ve světě pokrytectví, oportunismu a tendenčnosti?
chtěl bych to zkompletovat - vlastně to pohromadě mám - ale chybějí mi druhé oči.
Stárnoucí vlk
28. 06. 2015bavilo