Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJakého si mne představuješ?
Autor
corriente libre
Zvědavě jsem otevřel
neznámé dveře
A srdce divoce bušilo
vzrušením,
že pustí mě dál,
že vedou kdo ví kam..!
Za něma byla úžasná šatna
a nekonečno převleků v ní
Život tam stál
a mlčky se na mne usmíval.
Jak ve snu jsem se svlékl
a zastavil se mi dech.
Už jen prázdno
a kouzelné kostýmy
visely na všech zdech
19 názorů
corriente libre
13. 09. 2017Neloknou si by bylo jedině nijak neospravedlnitelné odříkání. Ale ne jen pro požitek sám. Pijme i důvěru, opěrné body vně nás. Ano, použitelné, neznámo v nás, které se rádo směje.
corriente libre
13. 09. 2017:)jde ti si nechat v rukou impuls, kterým se vedeš a dát mu vystupovat z hloubi básní a zase jej tam nechat vracet. To já mu spíš dám sebe a on mne dovede tam, odkud přichází. Až pak si ho nechám v tichu.
Aha, to jsem měl za to, že mluvit se má vždy jen tak, aby to za ten prožitý čas stálo. Pak se stejně ponoříme do ticha. Pro mne totiž Dia znamená, že to má jít na jádro...jako že bez zbytečných kalorií:)
a log-ické už to být nemusí:) Klidně znesvětím celou kulturu a její svatá práva, dávám přednost výpovědi ticha a to si na zvyky a společenslé pravidla nepotrpí.
Vše se neustále mění a tak je zřejmé, že nemůžeme nikdy začínat tím, čím jsme končili. Pokud se mezi tím vše proměnilo, jsme již jiní také. A tak se i mění přímo vztah k tomu, co vyjadřujeme...a mě se právě něco do této chvíle potlačovaného vynořilo...tak to nenechám usnout:)
corriente libre
10. 09. 2017Máš texty, do kterých se dá spadnout stejně. Ve stejném směru a mám za to, že jsem nikdy nelitoval, když jsem do nich rovnou padal. A jistě i dál. Nejsou ani škrobené ani natoucí. Jsou prostě přímé. V hladině, ve které se k nim dostávám. Nač to tajit.
vím dost přesně, co bych chtěla. ztratit se v komunikci je možné i zcela neznámým lidem. všichni kolem klidně mohou rovnýma nohama spadnout přes Tvůj text až k něčemu vzrušujícímu. já že jsem s tím začala? :D
corriente libre
09. 09. 2017Ještě jsme se nepoznali a už že bychom se ztratili?:)...bez obav a rozpaků by to mohlo znamenat poměrně něco vzrušujícího. Pokud do toho obecně nespadnou všeci tady kolem:D...víš, co bys to vlastně chtěla?
corriente libre
09. 09. 2017:)souhlasím...intimita sama může vstupovat do neznáma. Proč tomu bránit očekáváním, jak a kam povede. Tedy je v ní samotné náboj a pohyb. A ten nelze uchopit slovy...neslyšel jsem to už někde?:)na toto nelze uplatnit žádný zákon, jen se vést, kam se tento proud sám zaměřuje. A to lze Zaměřit pozorností...nepovídal mi už někdo o tom?
corriente libre
09. 09. 2017:)ale ve skutečnosti je to mnohem..
..mnohem intimnější
je to dál (hlouběji) než fantazie
To tajemství je za těmi dveřmi. Musíš vejít...bez očekávání...a tak těmi dveřni projít do nahoty svého neobjeveného neznáma. Může to být klidně takový eroplan nevinnosti....ve smyslu eroplanu:)