Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS tebou
Autor
corriente libre
Sbalil jsem se.
Trvalo to věčnost.
Do poslední
jsem vynášel
vzpomínky.
Z jediného pokoje.
Co mě tu ještě drží?
Pomalu se procházím
po podlaze,
která už ke mě nepatří.
Co mě nutí stát a čekat?
Za okny slunce prozařuje
samotou pokoje, mne i času.
Ještě jeden pohled.
Naše oči se střetly.
Na rohu ulice stojí
a usmívá se
moje štěstí.
14 názorů
NightStalker
04. 10. 2015Dobře..už tomu rozumím. Děkuji za vysvětlení..
NightStalker
03. 10. 2015Člověk si sice může jít kam chce, ale musí počítat s následky. A nesouhlasím s tvým názorem, že básnik se nestará, co vypoví. Právě naopak musí se starat co svým čtenářům chce sdělit a jak je může svými básněmi ovlivnit. Kdyby se nestaral tak by v podstatě psal jenom pro sebe a ne pro druhé. Tudíš by celé jeho psaní ztrácelo smysl.
NightStalker
03. 10. 2015Já mám trpělivosti na rozdávání a také jsem nemluvil o sobě, ale o lidech všeobecně v dnešním rychlém světě chaosu člověk nerad čeká zvláště ve frontách nebo u doktora : D) Smrt má-li svůj seznam každý z nás musí neustále na ni čekat. Proto se člověk snaží ze života vymlátit co nejvíc. Proto místo kvality života převažuje kvantita života.
Otázkou je, co se komu dostane, když nemá sílu počkat. A není připravený se dočkat. Vzdát čekání je jak nic si nepřát. ...Jestli tě trápí netrpělivost, tak se zeptej svojí smrti, kam spěcháš...ona ti to poví sama líp než já. Nelže.
NightStalker
03. 10. 2015to ano, ale otázkou je kdy...lidi neradi na něco čekají..
corriente libre
03. 10. 2015Jejda, co ze smutku,když co bylo není a co nevidě se ukáže, co nebylo
Hlavně se nenechat sežrat melancholií a zamést stopy do poslední
Bylo krásně a co? ...bude zase:)
NightStalker
03. 10. 2015Moc hezké i když smutné...