Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdpusť mi
Autor
Promenlivynick
Odpusť mi
..
.
padla voda
starým vodopádem
zpátky do času
padla horempádem
v tříšti oparu
utonul život
jako u baru
na kameni
s vodní pannou
předvádím ti
lásku hranou
plyšovi řvali vrazi
když páral jsem je
- na to mám nože-
Odpusť bože
(mí medvědi
byli plní slámy
jako mé boty)
měkce odcházím ..
12 názorů
Tak ještě, prosím, oprav to měkkce... (:-D jedno k je tam navíc, došlo ke změně kmenové souhlásky k na c...
Promenlivynick
11. 08. 2015Jerry, jsi kouzelník. Kapitálky zmizely !
To někdy dělá Word taky, ale dá se to nastavit. Měkce, prosím. Jak zmizí kapitálky tak se vrátím s tipem.
Promenlivynick
09. 08. 2015díky jerry za názor. Píšu to v Onenote, což je mám pocit americká záležitost a on tam sviňa ty písmena zvětšuje sám !
No a já su líný to mazat. Díky za měkké našlapování. Nevím sice jak tvrdý spánek mají plyšoví medvědi ale vyjde i tak. ..
:) mě se tam to odsazení velkými písmeny líbí..je to jao dech, jako vydechnutí obrazů..
Proboha - proč jsou tam ty kapitálky na každém řádku? To jsme jak v Německu... Měkkce obcházím. Škoda...
Promenlivynick
07. 08. 2015Teda Rome, měls moderní medvědy !
Díky . Díky i svátkované . :-) za první tři. On ten pokus o p(o)intu nebo gallon je v tom, že mohu měkce a neslyšně, když mi čouhá sláma z bot ..
Antiutilitaristka
07. 08. 2015Není to špatné.
blacksabbath
06. 08. 2015první tři........*/***