Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž do pekla, tak ...
Autor
florian
... na pěkné kobyle!
(říkají, když nasedají do LaFerrari)
17 názorů
sepiolite - však to je také lidové rčení, které se mi hodilo jako komentář k jedné zprávě z černé kroniky; mezi námi - klisna se od kobyly příliš neliší, snad jen odborností výrazu; klisnička - to ano, ale kobylka se mi líbí víc. Asi jsem úchyl :)
blacksabbath
14. 09. 2015hlavně, že táhne......
No podívej se na to, to jsou mi věci... a furt v jednom městě, kdo by to řekl? Jen aby v tom nebyl náhodou ještě nějaký jiný "háček". Řekl bych, že u toho Ludwiga se ti líbí víc, alespoň se mi zdá, že jsi tam častěji; asi se tam více vyskytují pěkná děvčata :)))
nevím,neznám
14. 08. 2015jasně....
To jsem hned klidnější, když je to chůze sousedská, tu já můžu :)
A také mi došlo, proč při psaní komentářů skoro nepoužíváš - nebo jsi nepoužíval? - diakritická znaménka.
Tak mě napadlo, když pracuješ u toho soudního dvora - nemohou mne u Ferrari žalovat, že jsem jim z hřebce plnokrevníka udělal klisnu po prvním hříběti? :)))
To je najednou otázek, že mi není hanba!
Ahoj pralesní příteli! A ten originál je v jakém jazyce?
To já jen jestli našlapuje po německém, slovenském, či nějakém zcela cizokrajném způsobu, abych si to uměl představit :)))
P.S. Já myslel, že komentáře budou spíše z automobilového prostředí, neboť i mou inspirací v tomto nepodařeném pokusu byla sebevražda jednoho takového šílence na drahých kolech, a ono ne :(
Dík za návštěvu; ale tak zcela s tebou souhlasit nemohu - cizí neznamená vždycky pěkná :)
Každá kobyla je pěkná a dobrá (zkráceně dobračka) - hlavně když je cizí... : -)) /*
Tak to vidíš R. L., chtěl jsem původně závorku rozšířit o podobná slova, ale tušil jsem, že mě někdo doplní :)))
Díky!