Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřináctého - černý pátek
Autor
Kolobajda
Třináctého – černý pátek
Černé burky, nikáby, černé hábity
u pasu granáty - kalašnikovy nabity…
Mohamed, muslim, korán, islámista
bez pardonu - vše je dílo Antikrista
koncert Eagles of Death Metal
právě baví mládež, možná ještě děti
však netušili, že nepřežijí čtyři z pěti
hnus, hnus, hnus a zase jenom hnus
a kapela už hraje poslední kus
je to smutné, černé, pohřební blues
pak už jen střepy, krev a nářky matek
je třináctého – černý pátek
21 názorů
Umbratico děkuji! U někoho bych ohlas nesklidil, ani kdybych byl autorem Hamleta
Nedivím se,že tvoje básnička sklidila takový ohlas.Mě taky vzala.
Je to velice zvláštní text a člověk si ho zapamatuje.
aleš-novák
19. 11. 2015je to smutné, ale pokud si nebudeme chránit své území, bude takových útoků přibývat.
je mi mizerně..a tys to napsal dobře, Kolobajdo..
a Venoucha už nechte spát..nebyl modla, byl jen člověk.. *
Už jsem na pochybách, kdo vlastně je tady z jiného světa... a to jsem dnes nic nepil (kromě bylinkového čaje). Sleduji, že by sis s Dárkovým Blackonyxem měla o čem... já jsem zřejmě nějak mimo vaše duševní obzory. Ne že bych z toho měl komplex, ale tyto debaty lze také vést v soukromých zprávách, that´s true, isn´t it?
Děkuji za názor a výklad tvých neobvyklých aktivit. Nevím, jestli jsi to označil všem zde diskutujícím, nebo jenom mi. Proto si dovolím to celé "zamodřit", ať si počtou i ti, co budou mít zájem. A díky za T.
Darkblackonyx
15. 11. 2015Připojuji se ke statusu paní Evženie Brambůrkové.Nebudu vůbec k tomu raději nic připisovat. Jedním ze zásadních přírodních zákonů karmických je i ten, který praví, že každý z nás zaplatíme do posledního pheniku. Hodně lidí bere tyto zákony na lehkou váhu, Chybí jim pokora a také si rádi hrají s ohněm. Podceňují situaci. Strkají hlavu do písku s naivní myšlenkou, že je to mine. Pletou si soud světský, který je často zkorumpovaný, s tím jediným absolutním a spravedlivým pro všechny bez rozdílu, soudem božím. Karmické a dharmické účty se sčítají nejen z tohoto našeho žití, ale i z bytí, které jsme si v přejatých vzorcích duše a nesplacených karmických dluhů přinesli z minulých inkarnací. A proto platíme nejen za sebe, ale i za své rodiče, ale i za svůj rod a národ dřívější.Když jsem před x měsíci psal Sluníčkářům na netu vzkaz, že postojem absolutního přijímání cizích kultůr se dostane Evropa do velice vážné situace. Dočkal jsem se posměchu a byl jsem nazván debilním hovadem, které nemá srdce. Musel jsem se smát. Honza nemá srdce. Nic jsem jim nevymlouval. Proč také. Svoji verzi měli. A já jsem o to víc každý den při meditacích prosil Stvořitele a prosím stále. Na konstelacích jsem v srpnu a říjnu jsem přesně viděl ten obraz plný ohně a krve. Ale viděl jsem tam i obrovskou naději pro Evropu. A víte, že jsem jmenoval čtyři země (nebudu jmenovat, které se mají spojit), aby měli reálnou naději, že se nestanou otroky barbarského zlořádu krvelačných a primitivních šelem (ale teď jsem jim hodně polichotil, protože jednu šelmu, mojí lásku, kocoura Onyxe jsem hodně urazil). Také je mi smutno, z toho co se přihodilo ve Francii. Je mi opravdu vždy smutno, když se stane jakékoliv bezpráví a neštěstí při kterém umírají lidé a Strach chce Lásku vystřídat na trůnu pomyslném. Naštěstí je tu jediná instance, která včas zasáhne. Ale jsme tu všichni ve škole. Takže je to teď jen a jen na nás! Je to jedna z našich zkoušek. Tak to vidím já, okem, kterým se na svět nekoukám, ač nejsem fyziologicky nevidomý.
Jinak, Kolobajdo, dávám tip. Bezohledu, jak to s tím Mojžíšem a Židy bylo. A omlouvám se, že jsem se rozepsal trocha. Příště už dám jen šifru /T nebo /*
Dobře, dobře - opravím to na Mohameda... Ale dovolím si ocitovat Wikipedii: "Muslimové nepovažují Mohameda za zakladatele nového náboženství, ale za obnovitele původní monoteistické víry Mojžíše a dalších proroků islámu..."
Nemám v kartotéce nikoho z nich - byl jsem pokřtěn v kostele Cirkve čekloslovenské - husitské...
Je to hrůza hrůz, moje dcera byla v pátek taky na koncertě v Brně a já klidně spala...jak dlouho ještě budeme v Čechách klidně spát, když naše děti půjdou na koncert?
Evženie Brambůrková
14. 11. 2015Toto se týká všech bez rozdílu barvy a vyznání. Toto je proti lidskosti. A za to musí zaplatit.
Méďo! Přece nemám nikde v textu ani nejmenší zmínku o Židech!!! Ani by mě nenapadlo dávat to, co se stalo do nějaké souvislosti - kde a jak jsi k tomu došla?
Kočkodane, nechám to být... tak to tedy NE!!! Raději bys opravdu měl použít nějaké víc než šťavnaté výrazy...
Romane děkuji