Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se§....y
19. 03. 2002
4
0
780
Autor
Hanyzka
V prázdnotě šedé
S bílýma nohama
usínám v sedě
Bez zábran
Beze smutku
V poklidu toho skutku
S polibkem hada
Na krku zakrytém
S hořkostí trnu
v dlani už zarytém
Tak vam se libi moje basne ,a ze jsou originalni.Tak o tom bych polemizovala ,ale i pres to vsechno je to velmi mile.
H.
básně které nemají ducha a nejsou o něčem jsou také k ničemu...... jako čaroděj, který neumí kouzlit...
Myslím, že tohle je o něčem...... pro mě určitě....... a toť oč tu běží.
myslím si , že je to opravdu o něčem, řekl bych dokonce velmi hlubokém. Píšeš velice pěkně, máš odvážnou skladbu, jsi originální. :-) * TIP jak prase :-)
tak co rikas ne me odhodlani?neco jsem napsala,ale...
Je dulezity ,aby basne meli vyznam,ducha,byli o necem?
H.
Ja chci kritiku s K a ne medovy plky.Mam tem lidem verit.Je to ,ale asi ne mem uvazeni!Nebo ne?
to je skvělé, budu číst básničky, prázdnota na odchodu mi ukazuje nejaké posunky :)
velice dobrá symbolika i melodičnost textu,,,ale formální sepnutí těmi nedomáknutými rýmy škodí... zkus s tím něco ;o)))
m.