Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMesto / 4
Autor
dajakbol
(Vlak)
10 názorů
Panebože! Ty praštěné komenty!
Myslím, že Dajako to dajak nepřekombinoval. A jestli je třeba trvat na generační bariéře, koukněte na Perlu ze Sponge Boba.
Jaroslav Popelínský
03. 01. 2016mesto čtyři nebo dva - jedno mi, když čtu jako řemeslně dobře zpracovanej text, zpod kterýho nevyčnívá jen ono rytmický "doplnění" psanýho zvukem, nýbržto (jako už ponejvíc právě v mnoha jinejch titulech podtržená) naprostá symbióza zmíněnejch aspektů -
kudy jinudy se pohnout, abych ve slovech mohl i uslyšet...
okoloidúci
01. 01. 2016... nie prvý raz dark matters ako ozvena Aššurballita.
dark matters
31. 12. 2015myslím, že na to, aby človek prirovnal Mesto / 4 k Hevierovi nemusí byť predpojatý, ani obmedzený, negativistický atď.
napr. mne sa to zdá strašne jednoduché a nevtipné. Také podbízivé (v slovenčine mi slovo nenapadá). toľko k predpojatosti.
Aššurballit
31. 12. 2015nepouzil som ziaden argument. --- popisal som len najvnutornejsie pocity ktore som mal po precitani tohto diela.
ergo nejake rozdiely tam budu. nikdy som netvrdil ze formalne je to totozne. akuratze z toho na mna salala rovnaka trapnost.
Aššurbalit ako sme si zvykli, predpojatý, obmedzený, coolovo negativistický a s argumentom, ktorý kríva na všetky štyri. Mohol by som poukázať na nejaké zásadné rozdiely medzi mojim a Hevierovým výtvorom, ale myslím, že v Tvojom prípade je to zbytočné.
Aššurballit
31. 12. 2015znie to jak ked sa stari snazia rozpravat cool. desive jak hevierov hip hop ---- https://www.youtube.com/watch?v=OpBlt4jZtYw
...prozaik by z toho toužení po punkerce vypotil novelu. Tys to vzal svižně rytmicky jako TGV. To je krása vázaného ...když se to umí*