Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePŘÁNÍ
04. 02. 2000
4
0
1760
Autor
Sarken
PŘÁNÍ
Chtěla bych být ptákem
a vyletět nad mraky
chtěla bych být světlem
a porazit draky
temných snů
Chtěla bych být svobodou
a dát ji každému
chtěla bych být nádobou
plnou lásky
ke všemu
Chtěla bych být mořem
a milovat pobřeží
chtěla bych být kouřem
a provonět příšeří
od strašných stínů
Chtěla bych být sluncem
rozdávat teplo a něhu
chtěla bych být uhlem
kreslit po bílém sněhu
poselství míru
Chtěla bych být hvězdou
a měsíčním oparem
neduste mne uzdou
tím danajským darem
beze snů
Prosím
Oook. Bané sss, bláznivě krásné. TIP pro tvé karty osudu. Já kdysi chtěla být drakobijce (ale zůstat ženou)
přání být s tebou opět vysvitlo mi před očima...
ptáci, svoboda, moře a ...
vždyť tím vším jsi, je to krásné...
opět létám...
Tohle vidět před srazem, tak tě tam jenom chválím a chválím a nenutím tě hrát šipky :-))) Je to úžasné a řekla bych, že do svých snů o tom, co bys chtěla být nemáš tak daleko jak si přítomní neznalí myslí ...:-) Jsi úžasná!
Bože, teprve teď jsem si všimnul, že je mi to věnovaný... to... no... no díky. Je to pro mě pocta. Asi si tě nepíšu mezi oblíbený autory ;-))
Ale koukám, že to bylo ještě před naším živým setkáním, takže je to ještě pochopitelný...
Princeznám zdar!
Ale koukám, že to bylo ještě před naším živým setkáním, takže je to ještě pochopitelný...
Princeznám zdar!
Za obsah a lyriku dávám tip a ohodnocení zbytečně dobrý, ovšem za arytmiku ti musím prstíčkem pohrozit (víc si nedovolím, tvářila se s tak nějak divoce ;-)) )
a vyletět nad mraky - a porazit draky
a měsíčním oparem - tím danajským darem
no, uznej sama...
a vyletět nad mraky - a porazit draky
a měsíčním oparem - tím danajským darem
no, uznej sama...
Pěkný. Až to všechno budeš, tak hoď do Písmáka místo pobytu. Přijdu na návštěvu.
:o)
:o)
"porazit draky temných snů" Joj ! tohle je moje krevní skupina...no jo Ciri je prostě Ciri +-o:-)...
Daimon Terr
05. 02. 2000Zase by bylo o něco líp na světě ...
Tak tedy bez milosti!Je to moc hezké ,pohádkově hezké,díky za upozornění.