Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePři vyhulení
Autor
Blaznivkaaa
12° 80´ SOS 198. 5% 4501
Další zpráva z Marsu
Zdravím Zemi- stop.aktivní draslík- stop- předpokládaný návrat z kyslíkové oblasti Venuše- stop- je napočítán na nanosekundy- stop- oběv doby „člověk“- stop- končím-stop- hašiš- stop.
Depeše Venuši
Zdravím průzkum na Venuši- stop- správa zajištěna- stop- návrat na Zemi je nejlépe- stop- vzít přes souhvězdí Androtripa- stop- pak přes kvadran Zraněný býk- stop- a po nukleární letící vesmírný prach to střihnout- stop- na úhel 1235°65´- stop- a za rohem stočit nukleární raketu vlevo- stop- končím- stop- dobrý hulení- stop- dík -stop.
Pluto
Palubový počítač porouchán- stop- odchilka z atomového plánu- stop- asi o 255 ° 16,89´- stop- zraněný býk byl prozkoumán- stop- pro zemské THC pole život nemožný- stop- odchází nám vysílací jaderný systém- stop- pokuste se napojit na náš mezihvězdný program- stop- haudujudu- hulba- stop-.
Depeche spět na hvězdnou nukleární kosmickou loď- skoušely jste vyměnit marihuanové pojistky- stop- pokud ano- stop- a selhaly- stop- tak se vyhulte a čekejte na nové správy- stop- posíláme náhradní kosmickou loď- stop- plná LSD. Stop- neskonzumovat vše- stop- nechat něco pro kapitána Toma- stop- nouzový let na polární směr 315°038´severovýchod- stop- na krekové planetě- stop- čeká- stop- nádrž- stop- s pervitynovým palivem- stop- nevyplejtvat- stop- musí vydržet na let- stop- trvející 12 svět. let a 314 dní- stop- další instrukce až na planetě Mrtvé dítě- stop- čerpací stanice- stop- konec- stop-.
Kosmos
Shit- stop- pojistky vyhuleny- Kreková planeta objevena- senzory X dobré- Pervitinové palivo při teplotě AK 501 °C nepoužitelné- stop- vyhozeno do megaprostoru- stop- přešli jsme a solárkyselinovou tekutinu- stop- s tímto palivem rychlost světla překonána o 15000 J- stop- Mrtvé dítě na horizontu levobokem za 80´- stop- těším se na setkání- stop- mám něco pro tebe Tome- stop- dáme si- stop- čau- stop.