Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNepláču
Autor
Marcela.K.
Tvá matka marně rozsvěcí svíčky na schodech před domem
který měl v plánech být plným dětského smíchu
Rozdává tvé šátky kolemjdoucím…
Rozhazuje slzy přes ploty sousedů
Plive na otce vaší dcery
Balí do krabic
zoufalství
a „jenom tvé“ věci
Metastázy zloby v ústech
v uších
Uběhl den
kdy nejsi
Náplast namočená v cukrkandlu
Prý už tančíš v nebi s anděly
Já znám jen ty
co nemají křídla
Těm věřím a naslouchám
Netuším
kde jsi
Snad jsi konečně našla klid
a pochopila
jak báječné je ho mít
17 názorů
Marcela.K.
19. 03. 2019No, když pro mě je nějak pořád důležitější náplň než obal...
Nie, v takýchto textoch mi naozaj nepríde nijako vhodné apelovať na formálnej stavbe- bolo by to strašne hlúpe a nepodstatné...
Marcela.K.
19. 03. 2019Ano, to jsi vystihla zcela přesně. Proto jsem se tu často usmívala nad kritiky, kteří mi vytýkali to, či ono.
Já se tu přece "léčila". Proto jsem také nikdy nezaškrtávala, že stojím o hlubší kritiku. Potěší mě, když se mi někdo snaží pomoci a napíš svůj názor. Rozebere text ze svého úhlu. Často se k nim totiž vracím a některé dokonce i smažu, nebo přepíšu. Nebo jen znova zveřejním, protože zapadly v čase a najednou mám potřebu je oprášit ...
Často jsem také psala o své práci. Vypisovala jsem s z bolesti, kterou mi přinášela. Pomáhalo mi to.
toto je skvelé
Já znám jen ty
co nemají křídla
Těm věřím a naslouchám
Netuším
kde jsi
Snad jsi konečně našla klid
a pochopila
jak báječné je ho mít
stále tvrdím, že básen je v podstate forma artterapie a očisty. Ak by to človek držal v sebe, tak sa "utrápi". Vidieť to na papieri, vypísať sa z pocitov, je stav duševnej hygieny. Ak však tento stav očisty prerazí až k čitateľovi, stane sa z neho hodnota- hovorím tomu kontaminácia autora čitateľom. takže v každom prípade rešpektujem tvoje pocity, ov tvoj transport pocitov na "papier." obsah je natoľko boľavý a pre teba iste aj maximálne citlivý, že ho iba budem rešpektovať...
Marcela.K.
19. 03. 2019Nepláču...
Marcela.K.
21. 03. 2016Vlku, Indianska - děkuji. Držím se naděje, že "Pravda a Láska zvítězí..."
Já na to vůbec nedokážu nic napsat. Snad jen proč jsou všechny krásné básně tak strašlivě smutné. Nebo naopak? Hodně sil.
Stárnoucí vlk
21. 03. 2016Uf, drž se
Marcela.K.
21. 03. 2016Petře, děkuji.
No...tady jsou všechna slova zbytečná...že z bolesti snad i nový začátek, Marcelo silná vypovídající báseň, hodně síly...však víš...
slunceblunce
21. 03. 2016přesmutná