Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV podstate
23. 03. 2002
6
0
2179
Autor
NoHead
V podstate
sú len dva druhy dní,
dni dobré
a dni, keď ju neuvidím.
Tak či tak trpím ...
nedostatkom spánku.
Aj dnes musím súhlasiť s Pen, vystihla to skvele. Niekedy si totiž hovoríme (ja a juraj), že sme si všetko preskákali cez ten rok, čo sme neboli spolu a čakali sme. A mám pocit, že potom už veľa nebezpečenstva nehrozí. Proste niektoré vzťahy zaznamenávajú svoje terno až po dozretí. Prajem Ti taký. :o))*
to nikdy som nemyslel nijako trpko alebo smutne ... to je tak, ze ked sa zalubim a nie celkom sa dari na druhej strane (to sa mi stava v poslednom case pravidelne :o))) ), tak najprv je mi to moc a moc luto, potom neskor mi to luto nie je, ale stale ten cit vo mne ostava ... nie tak aby som este nieco skusal, ale ten clovek mi uz proste ostane velmi blizky .... ale to vobec nevadi, skor by som povedal, ze je to fajn. Teda ... vedel by som si predstavit aj fajn-ejsi pri(e)beh, ale to uz je o inom. Taketo "nikdy" snad mozem, vsak?
Vdaka pierko,
subjektivne zamyslenie potesilo ... ten nick vnimam velmi podobne.
citujes majstra? :o))))
Prejde ... najprv ako parny valec ... potom tak normalne ... ale asi nikdy nie uplne.
nedostatok spanku!!! kruhy nie pod ocami, ale az za usami!!! asi tak.......
Aby nevzniklo nedorozumenie ... toto je pomerne vesele dielko. Pisane s usmevom a usmevne. Obcas si rad vystrelim zo seba a z vaznych veci. A som rad, ze sa vsetci usmievate, o to totiz ide.
Ja som prehliadla kategóriu "blbôstka".. No a asi som jediná, ktorej to také vtipné neprišlo... Mám zmysel pre humor? Áno, kde jeeeee????? :o))))
OK, ale aj tak...
Bix: jasne, ono nakoniec nikde nie je napisane, ze jeden vylucuje druhy
Sis: nie vtipne, ale usmevne ... jasne ze mas ... obcas trochu zvlastny (aj s tebou si pamatam zopar prebdetych noci ;o))), snad sa nenahnevas, teraz sa usmievam aj nad tym)
Pch!!! :o) No, musím povedať, že Juraj spí dobre ;o), našťastie aj ja. :o)