Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUondaná ondatra
Autor
propan-butan
ondal jsem ondatru
až byla celá uondaná
koukala na mne smutně
až vyčítavě
tak jsem ji přestal ondat
neondejte ondatry
nedělá jim to dobře...
*/ Praha
(9.4.2016)
nesvázané verše (nevážu je, nechci, aby je to bolelo)
16 názorů
propan-butan
12. 04. 2016Já se, pane Kolobajda, odradit nenechám, protože jsem zjistil, že mi to básnění opravdu jde, a nemůžu ostatní okrást o moudra, která se mi klubou v hlavě.
Mám z tebe radost, a také mám radost, že ondatra má prabratra. Tančí tanec ondatří (krade názvy raz, dva, tři). Propánku - nenechej se odradit!! : -)) /**
propan-butan
10. 04. 2016Asi panu R.L. maminka neřekla, že se k ostatním má chovat slušně a zvonit si má jen na svůj vlastní zvoneček. Třeba to pan R.L. opravdu neví, když mu to nikdo neřekl a noviny jsou plné ubližování jiným. Taky je možné, že je pan R.L. nešťastný, a proto dělá takové věci. Třeba mu umřela rybička v akváriu nebo má vzadu bolístku a nemůže sedět.
aleš-novák
09. 04. 2016to e nějaké zvíře? já myslel, že to je jen nějaký výkřik slovenských opilců "on dá tri..." ale ti už byli taky dost uondaní...
...taky jsem si z R.L. střílela, než se to dostalo do módy...
každopádně to s těma menšinama je rasizmus...mně tohle udělal jeden kluk s mobilem...byl naprosto bílej
propan-butan
09. 04. 2016To je mi líto, že jsou na světě i takoví oškliví lidé. Ale nic si z toho nedělejte, pořád zbývá hodně těch hodných.
Ve svém aktuálním dílku ze Za.kova popisuje slípku, jež občas místo vejce vy..rdne básničku. Také zmiňuje mého psa Alberta. Asi mi šmíruje u farmy, aby měl o čem psát. Je to zřejmě tajný ctitel, ale přišel S KŘÍŽKEM PO FUNUSE...
propan-butan
09. 04. 2016Sodoma - Gomora! On má něco s vašimi slepicemi, paní Goro?
propan-butan
09. 04. 2016Já sice nejsem kristus pán, ale je to takhle lepší než ty ošklivé věci, co píšete jinde.
propan-butan
09. 04. 2016Pane R.L., vy jste ale ošklivý pán, vy asi nemáte moc kamarádů, že?
propan-butan
09. 04. 2016Navíc průhledný nejsem, protože nejsem duch :)
propan-butan
09. 04. 2016Proč mne urážíš? Co jsem ti udělal?