Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRojení - Krychle
Autor
Kočkodan
23 názorů
Já se na to vykašlu! Rýmuju, veršuju a pak si to přihasí kočkovitá opička s tímhle. Geniální!
Evženie Brambůrková
11. 04. 2016Teda Luboši, ty jsi ale mazaný. /*
okoloidúci
11. 04. 2016... pre tých, čo neradi súťaže, v ktorých nevyhrajú, naši politici vymysleli v 90. rokoch privatizačnú súťažnú metódu príhodne nazvanú „metóda vopred vybraného vlastníka“. v tom čase vládnuca strana vopred vybrala budúcich vlastníkov a tí v privatizácii súťažili sami so sebou :).
*
Nejsem odborníkem na teorii her, takže nevím jak se této strategii říká ale je hezké že nám někdo připomenul matematika Johna Nashe nositele Nobelovy ceny za ekonomii "za přínos k teorii her" *t
Promenlivynick
11. 04. 2016kočky, dal bych ti jich sám dvacet ale můžu jen jeden.
Jarmila_Maršálová
11. 04. 2016Kočkodanova finta)))
aleš-novák
11. 04. 2016jestli se ovšem na tuhle mystifikaci povede Kočkodanovi sehnat 20 tipů, tak převeze on nás...:o)
aleš-novák
11. 04. 2016nechtěl jsem Kočkodana převézt, jen mi tenhle jeho počin není moc jasný, tak dělám svou úřednickou práci...uvidíme, co se z toho vyvine :o)
aleš-novák
11. 04. 2016můj vyhodnocovací automat zjistil, že jsou splněny všechny podmínky vstupu do soutěže, tak jsem tě zařadil do seznamu :o)