Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoezie umělého světa
Autor
Fouraix
8 názorů
Jo, tady je maličká, co byla programátorem vyřazená jako nepovedená:
NEJHEZČÍ DÁREK
50 kčs, tak moc tě mám rád
No není to pěkná miniaturka? :-)
Je tam hodně zajímavých básní. Některé mě tak uchvátily, že vznikl i překlad celé sbírky do ruštiny.
Na otázků "proč umělou poezii?" nelze asi odpovědět jinak, než otázkou "a proč další poezii vůbec?" Copak nebylo ještě básníky řečeno vše na tolik způsobů a v tolika řečích, že chudáka čtenáře už z toho brní mozek? Ale ono se dá psát pořád... A pořád jinak a o jiném. Teď se nám zdá, že UNS píše o nás, ale třeba jednou bude psát o sobě, nebo o svých soukmenovcích. Nechme ji, ať se to učí.
Je to pouze další básník mezi námi - nic víc, nic míň.
Četl jsem některé ty texty a musím uznat, že tvůj počítač vytvořil v mnoha případech nadstandardní věci, je to až fascinující, jak je schopen pracovat s juxtapozicí, gradací, eliptičností atp.
Zajímalo by mě, jestli je to poezie úplně bez zásahu živého člověka, nebo jestli ti počítač vydal verše a tys je pak protřizoval a kompletoval.
Vůbec tomu nerozumím, proč umělou poezii? Svět je plný krásný poezie,
nebo že by nastal nový čas?
aleš-novák
06. 06. 2016správně! nechme dřinu strojům!!!