Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠ Í P . . .
Autor
blacksabbath
Tvoje oči
moje oči
k zámku byly klíč - -
Na rozcestí
hadi chřestí
jejich jedu neuniknu - -
Vláčíš city po tržišti
srdce taháš po strništi
dovnitř nikdy nepronikneš - -
Dech navíjí
klubko zmijí
Pánbůh s námi a zlé pryč !
Pevnou rukou
mířím
nevaruji
střílím
ostrým hrotem
(š)líp
b.s.
24 názorů
blacksabbath
24. 04. 2017díky Amale.........přeji hezký večer
Kampak se hrabe Popelka se třemi oříšky...
Díky, lučišnice. Fakt, užila jsem si všemi smysly.
Báseň, mířící svůj křik do tmy se sice může někomu zdát povrchní, či laciná, avšak autor ji z takových pohnutek jistě netvořil.Ano, jsou tady toho tuny, ovšem v tomto případě, je nutné přečíst v kontextu více autočiných básní, aby se pak nemuselo psát, že se vyslovila v jednom dílku "povrchně".Autorka patří k několika ojedinělým talentům, jejichž díla je dobré brát jako jeden souborný celek.
blacksabbath
13. 07. 2016:-)))............děkuji...................
blacksabbath
13. 07. 2016Tichý dík...........hezký den
blacksabbath
13. 07. 2016Děkuji za návštěvu Aleši............krásný den
blacksabbath
13. 07. 2016Koryntka.....já přeci píšu jen pro efekt....životní prožitky ty já nemám....Děkuju za koment a rozbor. Přeji hezký den.
aleš-novák
13. 07. 2016už jsem se lekl, že je něco s Karlem...
Karel Koryntka
13. 07. 2016Když už to (láska, vášeň atd) není, tak se o tom aspoň mluví jako kdyby to bylo, parádně efektně, líbivými slovy, zdatnější dokonce dizajnem. Ale básnička vyjde slabá, neupřímná, povrchní - a je jich takových hodně, protože se tvoří tak snadno, nevíme kdy přestat. Pokud opravdu chceš napsat báseň, je třeba počkat na skutečnou inspiraci, na nějaký skutečný životní pocit zkušenosti a poznání, pravděpodobně to ani nebude o lásce, ale nelekni se a toho právě se chyť.
blacksabbath
12. 07. 2016Už jdu pod duchnu......přeji klidnou noc.....
Evženie Brambůrková
12. 07. 2016Taky. Ale přes den bylo celkem pěkně.
blacksabbath
12. 07. 2016Děkuji za návštěvu...v tento noční čas..u nás prší... jak u vás ?.:-))
Evženie Brambůrková
12. 07. 2016Pěkné/*
blacksabbath
12. 07. 2016Hezký večer...Karpatský.......děkuji
Karpatský knihomoľ
12. 07. 2016Vydarený šíp
blacksabbath
12. 07. 2016Děkuji Čudlo.....
blacksabbath
12. 07. 2016tiché děkuji
blacksabbath
11. 07. 2016Thank you, I appreciate it
blacksabbath
11. 07. 2016Goro...děkuji..............přeji klidný večer.............