Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMargitiny půlky
Autor
Kolobajda
Margitiny půlky
Ony ty Margitiny půlky
vlezou tak akorát do sulky
už ji nebaví ti dostihoví prasáci
teď za srdíčko ji berou klusáci.
Její valach (pravda) nemá kulky
ona však solidárně nosí dvojnulky.
16 názorů
Jarmila_Maršálová
08. 09. 2016já jsem četla Margitiny půtky((
Aleši, dovolím si zkonstatovat, že Čudla to pochopil správně, avšak zažertoval, což u něj není zase až tak zvykem. A pak byl Evžou pokárán, že nechápe, ale ona nepochopila, že chápe... : -)) A blackie: když tě postihnou dvojnulky, tak s tím se chodí k očnímu o))
aleš-novák
02. 09. 2016no já jsem to nejdřív taky pochopil jako Čudla...
kovářova kobyla chodí bosa, mlynářova dcera nosí dvounulky...
Přátelé - díky!!! Čudlo, tak dnes jsi mě opravdu rozesmál, a to bouřlivě. Jasné že to nebyl pokus o vtip, ale dobrý kameňák. Luboši, jezdkyně z Hané by tam sedělo víc, ale k té zase vůbec nesedí ty dvojnulky... ; -))
blacksabbath
01. 09. 2016dvojnulky? ... stím se chodí k lékaři ?................*/***
Evženie Brambůrková
01. 09. 2016Bóže, Čudla, každá nemá přednašima požehnaně naděleno.
Kolobajda, dobrý. Holka to nemá lehký. :-)))/T
Haha - citát z filmu Na samotě u lesa "já tomu nerozumím" užívám s oblibou, často a rád. A Oli glosuje: Čemu zase nerozumíš, Pavlíčku? No tak sulka je takový jednomístný dvoukolák, který táhne klusácký kůň po dostihovém závodišti - třeba v Chuchli. Kůň nesmí přejít do cvalu - jinak je diskva...
No to snad nebude třeba. Všechno je spisovně správně - jak od Jiřího Opelíka z Ústavu pro jazyk český... : -)