Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMeze textu - Meze prostoru (Partonyma - možnost časopisecké publikace)
Autor
sharik
Literární čtvrtletník Partonyma (www.partonyma.cz) připravuje nové dvojčíslo. V souvislosti s tím otevírá možnost publikace autorům prózy a poezie, ale také autorům odborných textů, esejí a recenzí.
Tématy jsou „Meze textu/Meze prostoru“. A co témata zahrnují? V prvním případě texty intermediální, či výrazně intertextuální, případně studie, recenze a eseje na takové texty.
Ve druhém případě jde především o autory žijící/tvořící mimo svou domovinu či jinak kosmopolitní autoři. Vedle toho otevíráme prostor překladům, především odborným a esejistickým textům o překladech a od překladatelů.
Vymezení témat je – jako již tradičně – ovšem volnější a širší, než zde uvádíme.
Texty redakci zasílejte prostřednictvím e-mailové adresy partonyma@seznam.cz (prosíme autory, aby si prostudovali podrobnější informace k rozsahu a formátu zasílaných prací, umístěné na webu www.partonyma.cz). Redakce časopisu texty zhodnotí a po autorské uzávěrce (stanovena na 14. 2. 2017) autory informuje, zda budou jejich texty v časopise otištěny.
5 názorů
Datum byl pochopitelně překlep...
Predrag_Tomič: nejsem si jistý, co přesně znamená "net art"? Komiks už jsme tiskli, nicméně musí být tématický - že je to komiks, to samo o sobě nestačí. Pak tedy je potřeba poměrně krátké dílo, které považujeme za součást výtvarné přílohy...
Predrag_Tomič
23. 09. 2016Ahoj, jak moc intermediální může příspěvek být? Respektive s net artem asi narazím na "meze časopisu," že? A co třeba poetry comics?