Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKatova ocel
Autor
podzimniclovek
4 názory
podzimniclovek
23. 09. 2016Díky za reakce, je to asi trochu nesrozumitelný, zkusím doplnit kontext.. je to o vzájemný touze, kterou nemůžu naplnit (kvůli věrnosti své lásce). Mám ale nutkání se té situaci dále vystavovat a když se tak stane, jsem v totální paralýze. Možná ze zvědavosti, chuti riskovat nebo kvůli svojí slabosti.
JARUB: Věta hraje břitvu ráje, mělo asi být něco jako "Pojď se mnou.."
agáta5: Je to trošku slepenec, původně první a druhá část byly 2 básně (jestli se to tak dá nazvat:).
Je to napsaný spíš "pocitově" - tzn. moc jsem neřešil formu (ikdyž je to volný verš) a logiku, což bych asi měl.. už pro tu srozumitelnost.
začátek je divnej.. rozmarná touha, zastřená stydlivost... celkově spíš usekaný cosi, co ve mně nic neprobudilo ... páchám činy zločince? Tím, že máš touhu? tedy asi jsem nepochopila ...
Pasáž v druhé části od výraz tragéda po onu břitvu ráje je takový divně pospojovaný a pro mě nesrozumitelný. Věta hraje břitvu...????
Jinak první část mě docela zaujala a závěr se mi líbil - poslední tři řádky pěkné...
Celkově to ve mně vzbudilo smíšené pocity, zároveň mě to zaujalo a zároveň mi to přijde takové nezralé.... určitě piš dál... nepíšu, že by to byl pro mě děs nebo že by se mi to nelíbilo... a jiní mají určitě další názory...