Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKřest knihy Saši Gr. - Matoucí encyklopedie
Autor
gr_4you
Nakladatelství MLHOVINA zve tímto všechny zájemce na
KŘEST KNIHY MATOUCÍ ENCYKLOPEDIE SAŠI GR.,
který se koná v sobotu 3. 12. 2016
v 19:00 v kavárně Jiný kafe na Žižkově, Táboritská 9, 13000 Praha
(Tram Lipanská – Koukni na mapu)
S ukázkami z knihy vystoupí Saša Gr.
Hudba: Gaco Novomesský, Vít Horažďovský, Jana Šteflíčková
Knihu pokřtí americký Čech, spisovatel Jon Davis
Účast přislíbil i Juraj Bocian, autor ilustrací
VÍCE O KNIZE ZDE
Co víc si přát?
Snad jen autorem podepsanou Matoucí encyklopedii,
která je vynikajícím vánočním dárkem a podložkou pod kývající se skříň.
Samozřejmě za bezkonkurenčně zvýhodněnou cenu.
(Upozornění: Kniha není vhodná pro děti a dospělé.)
12 názorů
Marcela.K.
07. 01. 2017Napsala jsem si Ježíškovi a on mi ji přinesl...věřil bys tomu? Musím ale přiznat,že mě nalákaly čápovy kresby.
Jarmila_Maršálová
09. 12. 2016Sašo gr ATULUJI
aleš-novák
01. 12. 2016včera mi knížku přivezli :o) ale nebyl jsem doma, tak ji přivezou ještě jednou dnes...to sice taky nejsem doma, ale moje milá slíbila, že balíček převezme...:o)
Tak tady musím po včerejším letmém nakouknutí taky pogratulovat. Okukoval jsem i stránky nakladatelství a zdá se, že kráčíme stejnou cestou :-)
Miluna Vošková
28. 11. 2016Jáj! To je svinsky veliká krása jako! Tož dondu, to je jasné! Snad sa cestó do Jinýho kafička neožeru masivně a nehodím tama na ty heské knišky pivní blujanec jako!
Radovan Skromný - Tvořivý
28. 11. 2016Krásné! Přijdu tam rozdat pár svých podpisů! A určitě si koupím i jednu Tvou knihu! A taky si ji nechám podepsat!
S kolegiální úctou Tvůj Radovan Sbírkyrádpodepisující
aleš-novák
28. 11. 2016pane jo, s křtinami se roztrhl pytel...tohle nestíhám, tak jsem si knihu hned objednal :o)
a gratuluju!!!