Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena loďke.
03. 04. 2002
2
0
1982
Autor
BooB
žmurknem ja žmurkneš ty
opica jedna škaredá
počkaj veď ťa ja chytím
zmizneš ty a zmiznem ja
moje veci budú vždy vyjadrovať to, čo si v nich nájdeš Ty alebo ktokoľvek iný - čo som nimi myslel ja, je pre mňa a nie je to veľmi podstatné pre čitateľa - zakaždým ma poteší, ak si v nich čitateľ niečo nájde, pretože to znamená, že si číta :)
tak toto mi ozaj niečo pripomenulo...a to veľmi silno..ď.
zmizneš ty
a zmiznem ja
žmurknúť znamená "mrknout" :)
ale pozor! "smrsknout" neznamená sžmrksnúť ale zmrsknúť :))
děkuju :o)))
když už tedy vím, co je to, můžu zcela bez zábran prohlásit, že se mi toto bonbónkové dílko líbí... ;o)))
je to príbeh o malom chlapcovi, ktorý sa rozpráva so svojim odrazom na hladine...
priznávam, že ten prolog bol vlastne zbytočný - viacmenej nepotrebne vysvetľujúci... - o to zbytočnejšia bola predošlá odpoveď... až urážlivo podceňujúca - ospravedlňujem sa!
Boob sa mi páči! Máš v tých svojich malých príbehoch akési čaro. Možno nie natoľko básnické, ako ľuďom sa približujúce. Táto sa mi páči najviac... Áno, to vysvetľovanie bolo zbytočné, pochopila som. Možno by som ale zmenila názov, takto je na čitateľovi až príliš :o). Ale baví ma to! :o)