Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePořezaná menstruací
Autor
lucie.médea.
11 názorů
Excellent, Madmoiselle!!!
To není možné, přeci.
A to jsem si myslel, že mužské představy o menstruaci musej být nutně hodně mimo.
V příštím životě spolu budeme mít všechny děti, které ti plodná perioda dopřává, páč všechna nať Kotvičníku moje jest. Páč jsem Baron von Esterházyi und Veškerej Orient. Jiných matek mým dětem netřeba. Jména přenechám písmňům: alena, marek, jarek, helena. zita, dita, mýť a síť. Zlata, Mlata, Nvota, řiď.
Z tvé básně mimo jiné čtu, že nejlepší antikoncepce jsou ty stávající.
Nominuji na prózu měsíce, páč tak zhuštěně nemůže nikdo mateřské dobrodružství podat v povídce.
Congratulations!!
lucie.médea.
13. 01. 2017Je fajn vědět, že patříš mezi normální lidi ;) Na stud se vykašli, máš se za co stydět? To dáš, dali to jiní, dáš to taky.
:) jj, protivná :)
díky, snad jo, trošku se stydím, ale snad to jedním panáčkem prolomím :))
lucie.médea.
13. 01. 2017Agáta:
Ale kdeže, je to úplně běžné, říká se tomu premenstruační syndrom a muži tomu s oblibou říkají: A-ha! Už chápu, proč jsi byla tak protivná… ;)
Ať se čtení vydaří!