Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKuchyňské rozhovory - Panda
Autor
Gustavo
Panda
(Neděle 27.3.2016)
(účastníci rozhovoru – MUDr.Benda, Ing. Martinovský, Mgr. Martinovská. Na stole talíře od nedělního oběda, žlutá maceška, prázdná karafa na vodu, káva. Venku je krásný jarní den)
MUDr. Benda:" Ten taky už blbne!"
Ing. Martinovský:"Kdo? Tady teďka blbne lidí. To musíte líp specifikovat."
MUDr.Benda:"No ten Bobek."
Ing. Martinovský:"Jo vy myslíte toho, no..., ředitele ZOO."
MUDr. Benda:"Jo, blbne. Už začal taky kecat o tý pandě. Klesnul v mých očích, klesnul....Takovou potvoru sem tahat. A víš kolik je nájem?"
Ing. Martinovský:"Nevím. Vím jen, že Číňani ji nikomu nedají, jen jí půjčujou."
MUDr.Benda:"No, a víš za kolik? Milion dolarů za rok!!"
Ing. Martinovský:"No, to je dost. To mi připadne fakt hodně."
MUDr.Benda:" A to není všechno. Musí tady být ošetřovatel a ještě jeden. Minimálně dva. Pak tý potvoře musejí postavit extra pavilon. To jsou taky miliony. A to platíme všechno my!"
Ing. Martinovský:"Postavit pavilon, to jsou desítky milionů. Mě tedy taky připadne nechutný, že to zvíře pronajímají. Jako nějakou věc. To je hnus."
MUDr. Benda:"Jistě!....To se radši podívám na obrázek pandy a je to. Copak to sem musej vozit?! Všechno se platit bude, ošetřovatelé, pavilon. A ta potvora žere jen bambus, myslím...no a to žrádlo sem budou taky vozit. To ani za Hitlera nebylo, takovýhle poklonkování!"
Ing. Martinovský:"No to nevim, ale každopádně jsou to zbytečný peníze. Copak ta ZOO dneska už nemá narváno? Vždyť to nepotřebují. Když je hezky, tak tam není k hnutí."
MUDr.Benda:"Jistě...."
Mgr. Martinovská:"...to by jim za ty peníze mohl tu pandu někdo hrát, ha ha."
Ing. Martinovský:"No jasně! Nebo by mohli vzít nějakýho obyčejnýho medvěda a oblíknout ho do pandí kůže... Haha!"
MUDr. Benda:"Jako Hašek. Přemalovával ty psy. Dělal rasy. Tak by jim přemaloval nějakýho medvěda na pandu....za pivo."
Ing. Martinovský a Mgr. Martinovská se smějí.
MUDr.Benda se napije kafe.
František Martinovský na gauči kouká do mobilu a nedělá nic.
Anna Martinovská začne zpívat.
2 názory
Dzravím.
Tak trochu se šplhám po žebrech seznamu rodiny Martinovských.
Zajímavé mapování, velká pointa to není. Ale lepší než Vondrovi či Tlučhořovi.
Tak jsem přečetla druhý rozhovor a nevím, zda tahle forma je ideální...každý by mohl takto opisovat své dialogy.. vidím snad jako deníkový záznam bez nějaké obecnější platnosti.