Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodprsenka
Autor
Evženie Brambůrková
Občas zajdu do Bílé Labutě pro vlnu. Chodívám kolem krámku, který nabízí "Zeštíhlující plavky a prádlo".
Také inzerují, že poradí s výběrem velikosti podprsenky.
Nedalo mi to a řekla jsem si: ,,Ano, chci znát svou velikost." Kdyby se říkalo malost, bylo by to hůř prodejné.
Dvě dámy za pultem odložily kvůli mně svačinu a přímo se na mne vrhly.
Zřejmě dlouho neviděly zákazníka.
,,Ráda bych věděla, jakou mám velikost podprsenky," pípla jsem a akce se rozjela.
Mladší, Brunhilda, s postavou, která by byla ozdobou každé bavorské pivnice, mne přeměřila kolem hrudníku.
,,Chodím plavat," špitla jsem na omluvu širšího hrudníku.
,,To chce prádlo od Trioly," zajásaly obě a starší se držela zatím v pozadí, možná, abych neutekla.
Brunhilda přinesla něco, z čeho bych půlku mohla použít jako čepici.
,,To nemyslíte vážně?" odvážila jsem se odporovat. Výsledek byl trochu menší, ale i tak ten kus budil respekt.
Odvážně jsem to navlékla.
,,Nádhera, skvěle vám padne......!!!!!!" Ta starší, s vizáží farské kuchařky, se nyní dostává ke své roli.
,,To chce tu správnou halenku!!!" a přináší něco pro pamětníky.
CHEMLOVÝ ŽERZEJ ZADARA, ŠATY DO KABELKY !
Výrazné květy, snad chrpy, dekolt zahalený a nařasené v pase do gumy.......NÁDHERA....
Zírám do zrcadla a proti mně se pod látkou tyčí monutné prsy.
Nevím čí, ale asi Trioly.
Byla jsem v pokušení všechno si zakoupit, ale když se mi konečně podařilo zkroutit si ruce za zády,
abych dosáhla někam nad lopatky na zapínání a celá zpocená sa nasoukala do vlastního oblečení,
věděla jsem, že tudy cesta nevede.
Se zbabělou výmluvou, že nejsem tak bohatá, abych si to mohla koupit, prchla jsem.
Až půjdu příště pro vlnu, tak zase klidně pod trikem nahoře bez.
18 názorů
Evženie Brambůrková
05. 07. 2017Ne, ne, to se opravdu stalo. :-)))
Evženie Brambůrková
21. 06. 2017Jasně, bylo to napnutý až dost :-))
Evženie Brambůrková
17. 06. 2017Asi to bude, Jarrdo, individuální. :-)
Díky za návštěvu, blacksabbath. :-)
Dzravím.
Ještě štěstí, že mi při nákupu oblíbených kostkovaných trenýrek nevnucují i kalhoty.
Jen si nedokáži představit, podstupovat to přeměření. Je to pro nákup trenýrek také nutné?
blacksabbath
17. 06. 2017rozumím......:-)))))))))))))....................*/***
Evženie Brambůrková
16. 06. 2017Dík za milé komentáře. :-)
Ještěrčí král
16. 06. 2017Jo, zábavné.*
To víš, když /obchodnice/ ptáčka lapají, krásně mu zpívají, a zvětšit poprsí bez plastiky může být lákavavé:-)))
Evženie Brambůrková
15. 06. 2017Dobře mi tam nebylo. :-)
Evženie Brambůrková
15. 06. 2017To je od vás, kluci, moc milé. :-)))