Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seoblečená hádanka.
07. 04. 2002
10
0
4256
Autor
BooB
n a k r e s l í m v á m r ú r y d v e
h o r e b u d ú b e z h r a n í c
m o h o l b y s o m s i v n i ch s k o č i ť
p r i a m o v o n k u d o u l í c
i s l i v k o v ú f a r b u m a j ú
i t a k i m t a m n i e č o ch ý b a
i n u v r e c k á t o j e o n o
t a m s i P e ť o r u k y s k r ý v a
BooB: to pravidlo je vážně kruté... :))))) ty kalhoty nejsou na mě, nejsou na míru, potřebuji přesně o jedno políčko větší ;o)
Boobe, jee, košulku, noční košulku, moc prosím, raději o číslo větší, než menší :-) určitě nezapomeň, už se moc těším na to první probuzení v nové košulce :-)
Ribi: huf! a je tu tá chvíľa pravdy! prosím, prosím, povedz mi, ako reagoval! vďaka!
Naso: vďaka za tip i zaradenie do kútiku pre deti :) - prečo si ale nehádal?
Naso: pardon ... zatiaľ som uverejnil len dve hádanky a už v nich mám zmaetok ...
hravé a celkom šarmantné - táto dimenzia tvorby mi asi chýba. Žeby inšpirácia?
Tip a aj do nášho klubu, kde je tiež kútik pre deti...
možni škoda prezradenia :o)
pripomenulo mi to jeden večerníček...Jája a Pája :o)) Môžem do klubu pre deti ?
pekný názov
BooB - už som to zaklubovala...ak nesúhlasíš, ozvi sa :o) Ale v našom klube to bude pekná súčasť :o)
Bix: ja a proti zaradeniu do klubu pre deti? som poctený a ďakujem! - k tomu prezradeniu - ono by to bolo asi ťažké - i keď deti bývajú vynaliezavé :) - bol v tom kus samoľúbosti...aby si všetci všimli, že som sa s tým vyhral...hm... pripravil som tých vnímavých o kúzlo objavenia - ja sa polepším (! nesľubujem - viď. alibista hihihi)
to som pochopila, aj ja by som to asi uviedla...ale mozno to dielku trocha uskodilo na napati, to je vsetko :o)
žiaľ s tie i-čka tam musia byť - a-čko by menilo (nedávalo...) zmysel - a stými i-čkami sa to aj lepšie recituje - dá sa na ne neprirodzený duoraz :)
vzdávam se, hra je hra :-) ale stejně by to střední "i" mohlo být "aj" :-)
Astalavista
07. 04. 2002
je to krasne detsky...típuju, ponevadz mam pocit, ze v posledni dobe si deti moc poezie neuzivaj
típ típ
Elektra: nešlo by to, pretože každé písmenko "tajničky" je posunuté o práve jedno políčko... to pravidlo je kruté...
Astalavista, Brunhilda: som rád, že som vás potešil :)
Rekvizitár: možnože i tej sa odo mňa dočkáš :) - vyrobil som už nejednu ale o básničkovú sa pokúsim poprvýkrát - vďaka za nápad (nemáš ho "kopirajtovaný" ?:))