Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePOZDRAV VSEM
Autor
Pluto
Jelikoz tady posledne moc nechodim, chtel jsem jen pozdravit vsechny zname duse, a rict Vam, ze je moc hezke, kdyz se clovek vrati, a nekdo jej pozdravi...
Jsou tady jmena, ktera se meni, jsou tady jmena, ktera tady snad i spi. Vcera jsem zde prisel jen nahlednout, a pozdravilo mne mnoho lidi, ktere jsem v zivote nepotkal. Jen spolu sdilime nase myslenky, a snazime se zit.
Je to vzdy jen par slov, par poznamek, a dovede to ohrat na cely rok.
Nekdy neni treba zpivat o lasce, kdyz vime jak milovat. Nekdy neni treba prokrikovat svetem, jake mame pratele, kdyz si na ne ani nevzpomeneme.
Mne staci vedomi, ze vlidne duse jsou a budou, a i kdyz se nevidime kazdy den, ze se pozdravime, a poprejem si hezky den.
Vetsinou nase tvare jsou anonymni, taky nas vek i vzhled je tajemstvim. Ale aspon nejsme ovlivneni nazory sousedu, modou, ci jinyma banalnima predsudky, proste nediskriminujeme a vzajemne si nahledneme do duse, a pak reknem - dobry den....
To mne staci k usmevu...
Vsechny Vas moc zdravim a preji hezky den...
Pluto