Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční krajina
Autor
E-muška jenom zlatá
Noční krajina
Den noci vládu předal a černý mramor blankyt nahradil,
stříbrošedé mraky putují dál do chřtánu nadpozemské dálavy.
Nad černočerným pohořím dlí a na své zlaté bárce pluje
ta luna, jež je tichým svědkem na modři temně sametové.
Jež věrně moři podobá se, zátoce rudě potemnělé
a nad tou rozeklanou průrvou samotno srdce vzplane cele.
Kde hvězd lesk v mihotavé záři tká šňůry perel za obzory,
vstříc té kráse nevídané stále se lidem slzy rodí.
8 názorů
E-muška jenom zlatá
01. 09. 2017Aha, už vím kdo jsi...Ringo :-p
E-muška jenom zlatá
01. 09. 2017A kdo jsi ?Odkud mne znáš ,? Písmák opouštět nechci, ale mnohem víc času trávím na Libresu :-)
Vím, kdo jsi:-) - je fajn, žes našla odvahu prezentovat se zde, kde ti ostatní nebudou dávat pochvaly a tipy za málo...ale udělala jsi moc dobře, posuzuju podle sebe. Máš šanci se dost naučit. Tak držím palce.
E-muška jenom zlatá
31. 08. 2017Jsem Emma z Libresu. Já tady začínám, jenom nevím, jestli to byl dobrý nápad . Ta básnička je jako z jiné doby, asi to dnešní lidi neosloví....jen jsem to zkusila, ale mám i díla z jiného soudku:-)
Nejsem kritik. Jen názor - pro vykreslení toho, co chceš sdělit, by mi stačila první polovina básničky. Dáů je to na mne moc šroubované.
Taky bych šetřila složenými složitostmi - je jich moc. Vzhledem k tomu, že ses po dlouhé době odhodlala publikovat na Písmáku, tě podpořím:-)