Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevzťahová poézia? nein, danke!
Autor
Aššurballit
17 názorů
sagrada-sangre
22. 09. 2017Ten konec je z Ikey, ale jinak je to presny.
Aššurballit
17. 09. 2017vk: zufale podmienky sposobuju zufale rozhodnutia....
jj, poslechla jsem si to... na to fakt musí bejt nálada, poslechla jsem si i ábelovú...
Aššurballit
14. 09. 2017....zasa pomohlo by to tvojej poezii:-)
Aššurballit
14. 09. 2017dobre spravili
Aššurballit
14. 09. 2017ludia sa holt opakuju. na nete je to obzvlast viditelne kedze tam sa hadze takmer setko z tvorby. dnes som napisal este jednu vec s ikeou. a je to samozrejme mozne aj brat ako akesi volne pokracovanie alebo iny nahlad na didaktiku poezie: https://www.youtube.com/watch?v=XpmK1dLYK_k
nene, já myslím, že je to naopak :)
je zvláštní, že jsem kdysi neměla lidl ráda, protože káceli kvůli tomu stromy a roztahovali se na divných místech.. asi dva roky jsem je bojkotovala, dokud jsem nezjistila, že maj děsně dobrý tvarohy a jogurty a jejich potraviny jsou o level lepší než ty z penny a kauflandu...
ä jako správná pipka domácí mám dívčí pokoj z nábytku z ikey.. prostě mě dostali... obchodníci jedni :))
tvá báseň se mi líbí, i když ke konci se mi zdá, jakobys tlačil na pilu, ale možná je to tím, že jsem něco podobnýho od tebe už četla... že by se z tebe na starý kolena stal kolovrátek? :)
ale tipík ti dám, pořád lepší než aforismy o správnosti světa :)
Aššurballit
14. 09. 2017to je dobre
Jani Vesper
14. 09. 2017Máš naprostou pravdu.
U Lídlu jsem zvedla překvapeně obočí, Ikea mě pobavila, jelikož je to přesně tak.