Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku o hadovi
Autor
Abelquin
Pochopil jsem, že pro mě na světě nic není, a nakreslil hada bez ocasu a bez střev. V jeho nitru se mluvilo o blanitých křídlech ptáků... Ale já taky musím přežít, říkal si had, a já to psal pod obraz do legendy a sžíral se prozřením, že pro mě na světě nic není kromě hada bez ocasu a bez ledvin.
8 názorů
hodně mi to připomíná jednu animovanou pohádku, která je fakt krásná, a možná by se ti taky líbila, úplně mi to vykresilo její obraz - jmenuje se Brendan a tajemství Kellsu (jestli se na to někdy podíváš, tak mi napiš pozdrav :)
narriel: ahoj, dík za kritiky, já sem vlastně většinu svých věcí nedávám, díval jsem se, že taky už sem nepíšeš. tak kdyžtak napiš, napište, do zpráv, pokud by tě ještě něco zajímalo. :-) a stejně dík za to pročtení těhle textů, minimálně u některých z nich jsem si říkal, že jsou vcelku dobré, tak si tak zkouším, nakolik má cenu tu být aktivní. mějte se fajn, T.
Stanislav už to výše řekl i za mne.Hmm, „duševní hmota“... Ten obraz se nějak zavrtal - a zrovna je taková divoce větrná noc... Jéje, to bude ráno hlavobolu z myšlenkobraní :)T.+O.
Dík za reakce. Já nesnáším duševní hmotu, i jsem proti ní kdysi bojoval, ale co s tím... Asi se do ní také propadám. ;-)