Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semlčení
13. 04. 2002
8
2
5299
Autor
Rimmer
2 názory
Opravdu se mi líbí tvůj styl humoru a navíc přesně to jsem čekala od někoho s přezdívkou z Red dwarf =D
Nářezový_sluníčko
10. 09. 2007Sn_vojáček
04. 10. 2004Petr Zdeněk
02. 05. 2004
No, chvíli mi trvalo, než mi došlo, že závada není v mém počítači, na displeji, v Písmákovi, v mých čtecích orgánech... Díky, za lekci mé unavené mozkovně.
Originalita, STRUČNOST... = tip
Mudr_Zubatá
07. 09. 2002
mám ráda kluky, kteří mluví...alespoň jsem si to myslela. onehdá jsem ale narazila na jednoho, který MLUVIL a MLUVIL tak, že....tak až...momentálně mi chybí výraz, ale bylo to fakt strašný. všeho s mírou. banální, leč opodstatněné.
no právě: zásadně výhradně a pouze o sobě. ale i kdyby mluvil o něčem (někom) jiném, stejně by to bylo nad únosnou mez...
ále bylo...představ si, že někdo neustále lichotí TOBĚ...nic tě nenapadá...? není ti to divný...? nenutí tě to k zamyšlení.....?
Ne, ani ne. Pravděpodobně jsem příliš ješitný, abych se nad tím zamyslel. Proč? Co myslíš? Když někomu lichotím já, nic nekuju. Jsem jen upřímnej...
asi je lichotit (občas, mile, originálně) a LICHOTIT (pořád, účelově, blbě...) tak nějak jsem to myslela. možná jsou holky na účelové pochlebování citlivější...
nářez. sice jsem přesně takové dílo už viděl, ale myslím že si neopisoval. škoda že se nemůže dát tip za diskusi...:)
Vyzrálý_Horník
28. 04. 2002
Ne to tím nechci říct.... Jen si myslím, že prostě holky jsou ukecanější... Jo a někteří kluci přemýšlejí.... :-)
Chceš říct, že chlapci pouze stojí, civí a občas strčí dívce jazyk do úst? My taky mluvíme. Škoda že zároveň nepřemýšlíme.
Já myslela, že ve vztahu mluví většinou holky..... hm..... tak to bude možná jen můj případ... :-))
Tohle je takzvaný absolutní rým. :)
Víš, zjistil jsem, že jsem zvoral jeden vztah, protože jsem mluvil. Teď už je pozdě, ale alespoň takhle dodatečně si demonstrativně zamlčím.