Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se37 (dvě haiku)
Autor
Darmo-šlap
Poklidné ráno –
za oknem kočka
pokouší větrník.
***
Křičící kojenec –
obě nohy v jedné.
19 názorů
.....no tak on asi modrý mušinec nemá rád pořad Nedej se....
což bych mu teda nezazlíval, ale takhle křečovitě? Jako když Vítězslav Jandák ministrem kultury byl?
já, Jeho Veličenstvo Absolutní Amatér, nemám k těm momentkám co dodat, což myslím jako plus.
Ten problém jsem vyřešila asi špatně. - Dala jsem do haikárny haiku "Návštěva",které znělo :
Zahradní tůňka -
Plastová kačenka a
dvě nové - živé
Až do mého odchodu z knihovny se ale pod tímhle výtvorem neobjevil žádný koment ani tip. - To bylo to haiku oprsavdu tak špatné ?
Bylo mi jasné,že je to haiku odpozorované , haiku ze života.Taky se mi dnes ráno jedno haiku přihodilo ,ještě než jsem jela sem do knihovny.Pořád se mi ale v hlavě nedaří sestylizovat tu příhodu na sedmnáct slabik. Jestli se mi to podaří než odejdu z knihovny,zveřejním to.
jj, i já se přikláním (jako haikulaik) k roztáčí.. je to přímočařejší ... i když pokouší je zase .. roztočí neroztočí? :)
modrá muška
04. 04. 2018vůbec nevím nad čím tady přemýšlíte :-)) hahaha !
1. haiku co si ani nezaslouží název !
2. autor napsal víc ke kočce než k svýmu vnoučeti - to o něm vypovídá všechno
3. "výběr" od absolutního amatéra - bez jakýhokoli zdůvodnění - nezaslouží si to ani komentář ? a2a2a ?
nascheanou
03. 04. 2018za mě taky roztáčí... jinak krása.
Darmo-šlap
03. 04. 2018Však hledám chybu u sebe :-)
Ještě Umbratice jsem neodpověděl. "Roztáčí" by šlo též, jak se po větrníku ožene drápečky
Darmo-šlap
03. 04. 2018No, nechám to druhé haiku otevřené. Je chybou tvůrce haiku, když ho má vysvětlovat. Mám na mysli jednu nohavici, ale kontrast jsem chtěl vyjádřit těmi číslovkami.
Darmo-šlap
03. 04. 2018Není to vymyšlené, vše spatřené, kočka dnes ráno ve Čkyni u Vimperka, kojenec je Beník, můj vnouček :-).
Tip za první.
Možná bych napsala :
Poklidné ráno -
Za oknem kočka
roztáčí větrník