Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČasto sa strácam
Autor
gabi tá istá
ubytovacie oddelenie
zatvárajú mi pred nosom
je večer
zostávam s veľkou taškou
na intráku bez kľúčov
lovím v pamäti
číslo izby kamarátky
nič len tma
od dverí do dverí stláčam kľučky
nikoho nepoznám
posledný vlak dávno odišiel
chytá ma panika
kde prečkám noc
samotná
neznámi ľudia
neznáme ulice
neznáme pocity
nepatrím nikam
dočista vytrhnutá ako zub
ráno si lámem hlavu
čo mi chcú
tieto chronické sny
pošepnúť
11 názorů
gabi tá istá
05. 04. 2018jaj,to mám veeeeľkú radosť, Um
Chtěla jsem podobnou vzpomínku zachytit v sonetku Rychlíkové blues.Nejprve ten sonet měl velmi podobnou atmosféru jako tahle tvoje báseň,ale čtyři dny jsem to přepisovala,aby to bylo (možná) zábavné a rýmově dokonalé a tak ta básnička nakonec zmutovala v cosi zcela jiného. Jsem ráda,že tady je přesně zachycena autentická atmosféra,do které se dokážu velmi dobře vžít. Tip.
Je to velmi léčivé - i ve snu. Já si myslím. Ztratit na chvíli břehy. Nemít jistotu. Už jsem zažila několikrát, vždy to posune dál. Ale jak se strašně bojím, přesně jako Ty, GÁBI. Kryštof KOLUMBUS TÍM, ŽE NEVIDĚL NĚKOLIK MĚSÍCŮ BŘEHY - OBJEVIL AMERIKU, POSUNUL SVĚT DÁL. Brr...ale to muselo a musí být hrozně nevidět břehy...nemít jistoty, světýlka naděje, mapy, spojení...stále stejný pocit..brr...jen tak ovšem nezatuhneme, jdeme stále dál.
gabi tá istá
04. 04. 2018Karol :)
Na takové případy se vždy hodí, projít rekvalifikačním kurzem bezdomovce. Za půl lahve rumu s korábem a půl metru kabanosu jsem kurzem prošel za jedna. Jsem už po usnutí flexibilní a připravený na všechno.
gabi tá istá
04. 04. 2018aleši, pod strechou a v teple sa ti dobre učí, aj tridsať rokov, ale ja, sama v noci, úbohá :)
aleš-novák
04. 04. 2018to mám taky...celoživotně se mi občas zdá, že se musím naučit na zítřejší zkoušku...třicet let od promoce...:o)
gabi tá istá
04. 04. 2018neprišla! a snívajú sa mi s rôznymi obmenami doteraz