Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVegetove o(d)pojenie
14. 04. 2002
2
0
2671
Autor
vest
Vzdy, ked mi moja dusi skuci
a slzy tlacia sa do oci
taha ma to ako k magnetu
ist si dat oblubenu vegetu.
Glutaman otupi zmysly
a den nie je uz ten isty.
Usmev zjavi sa na tvari
a teply pocit srdce jari.
Problemy su z mysle prec
a pozitivizmus dominuje moju rec.
Pod vplyvom vegety
vzdam sa aj vendety!
a slzy tlacia sa do oci
taha ma to ako k magnetu
ist si dat oblubenu vegetu.
Glutaman otupi zmysly
a den nie je uz ten isty.
Usmev zjavi sa na tvari
a teply pocit srdce jari.
Problemy su z mysle prec
a pozitivizmus dominuje moju rec.
Pod vplyvom vegety
vzdam sa aj vendety!
Je to tu siahodlhé, a tak sa pridám aj ja. Súhlasila by som s Tanganikou...pre radosť, ale žiadny umelecký zážitok, a tak viem pochopiť aj Hailina. Tu je to mierne, ale na literárnej súťaži by si to mala ťažké.
Je to tu siahodlhé, a tak sa pridám aj ja. Súhlasila by som s Tanganikou...pre radosť, ale žiadny umelecký zážitok, a tak viem pochopiť aj Hailina. Tu je to mierne, ale na literárnej súťaži by si to mala ťažké.
Smyslná, chuťově opojná, jednoduchá.. jen nepropracovaná.
Chtělo by tu vodu víc povařit, a přidat trochu petržele, popřípadě trochu krupice, osolit, maličko pepře....:o))
ale tipnu si, a díky za doporučení.
cosmosphereX
03. 05. 2002
no, já mam naštěstí kachní žaludek.. :)
(ehm.. to bylo v rámci jazykového okénka :)
nevím, jestli máte s haijinem něco osobního.. už dlouho na písmáčku čtu jen sem tam, tedy skoro nic..
ano, moje definice slušnosti je tokvá, jak to upřímně cítím a vnímám.. po svých zkušenostech mám radši lidi, kteří mě otevřeně pošlou někam, než lidi, kteří se "ohleduplně" tváří, jako že neexituju..
uznávám, že haijin se nechoval korektně.. ale já tu vidím chyby v komunikaci na obou stranách, a jak jste se tu všichni pěkně proti němu spojili.. prostě jsem nějak nemohl mlčet.. omlouvám se, že jsem to neuměl napsat rovnou: jediné, na co jsem chtěl upozornit, je, že obě strany chybovaly..
ještě jedna omluva a přeju krásný den..
a.
Dakujem za uvedenie veci na pravu mieru. Ospravedlnenie samozrejme prijimam a budem rada, ked mi aj nadalej budes pisat kritiky.
"zlodej chyta zlodeja" :)
mimochodem, znáte to přísloví: z pytláka je nejlepší hajný..? :)
vidim, ze sa to tu meni na jazykove okienko:))) A to, ze niektorym ludom je z toho az fyzicky zle, mi je uprimne luto.
kolonka autor stojí o hlubší kritiku existuje proto, aby čtenář věděl, že tohle dílko může roztrhat, aniž by mu za to bylo nadáváno.. že si autor přeje slyšet názor čtenářů přímo a bez vytáček, byť by nebyl zrovna lichotivý..
haijin se mohl(a) vyjadřovat slušněji, ale to vest taky
pokud nechceš zápornou kritiku, zaškrtávej tu druhou volbu:
"utor nestojí o hlubší kritiku"
Moment, tak ja som nikomu nehovorila, ze ma drzat hubu! A uz vobec som mu nenadavala!A okrem toho citat viem, takze ak nebudem stat o kritiku, tak zaskrtnem tu druhu volbu. A vobec, haijin sa viac zameriaval na tu kategoriu ako na samotne dielo.
Moment, tak ja som nikomu nehovorila, ze ma drzat hubu! A uz vobec som mu nenadavala!A okrem toho citat viem, takze ak nebudem stat o kritiku, tak zaskrtnem tu druhu volbu. A vobec, haijin sa viac zameriaval na tu kategoriu ako na samotne dielo.
ano, první haijinova kritika je dost mimo.. ke zbytku jsi ho vyprovokavala..
mimochodem, slušnost není o nepoužívání vulgarismů - slušnost je o toleranci, otevřenosti, upřímnosti - o ochotě tyto věci dávat i přijímat.. podle této definice slušnosti se, myslím, haijin zachoval slušněji než ty..
Myslim si, ze tvoja definicia slusnosti je vymyslena tak, ako ti pasuje. Ja som nikdy nebrala haijinovi jeho nazor, naopka vzdy som mu aj pisala, ze ho tolerujem. Ja som nikoho neprovokovala. Myslim, ze na tuto temu sa nema zmysel dalej bavit. Ja tu chodim pre radost a nie si tu obhajovat svoje nazory a nechat zo seba robit nejaku svinu. (Ospravedlnujem sa za vyraz)
Pen, vdaka za podporu ... :) Pre mna su kamaratske kritiky velmi dolezite, lebo viem, ze moji kamarati by ku mne nikdy neboli neuprimni len preto, aby som sa dobre citila. Naopak, ich kritiky si velmi vazim a ich tipy este viac.
ta tu to nejak vrie...niektori sa su fakt riadne o(d)pojeny...a ako!!! viac k tomu nemam co, uz ste vsetko za mna vystihli.
Som tu (v kapitalizme), ale inac som s vami,
tam pod Tatrami!
Aj v Sucanoch, aj v Prahe,
aj na kopci, aj v jame... :)))
Ale skrabania mi ide akosi tazko, este to moze potrvat zopar mesiacov :(((
Sa mam cely zivot skrabat? No to su super vyhliadky...:)
Bude velka spotreba vegety... :)))
haijin- je mi smutno z toho, ze ludia komentuju podla svojej momentalnej nalady. je samozrejme, ze kazdy ma niekedy blbu naladu, ale preco urazas ludi??? to je smutne, velmi smutne a z toho dovodu aj z pismaka odchadzam, bohuzial nie si jediny, ktory sa tak chova! to je jedno...
vest-nedaj sa! ja viem, o com ta basen je! kedze je to pre radost, tak nekritizujem, je to na pobavenie a nie pre umel.zazitok!
Orbi-si fajn!
tu nemam co dodat, len musim suhlasit s tanganikou...
mila vest, basen ucel splnila a strasne sa mi paci ten nazov!!!
Vdaka :) tanganika to s tym odchodom dufam nemyslis vazne?
Tanganika, si to zas vystihla, ide o radost a nie o umelecky zazitok, presne tak. Este raz vdaka.
ale idem! vidim to tak na 90%. este raz taky den ako tento alebo lepsie povedane kritiky...tak ma tu uz niet! tak bude lepsie!
a nemas za co! staci si precitat kritiky u basni tej pani a viem, o com tocis! umel. je to nic moc, ale ucel to splnilo!
Tanganika, diky za pochoponie, ale prosim nechod. Budem plakat. Ja som tu totizto prisla preto, aby som bola viac s tebou a iris. :) Naozaj. Znasaj aj blbe kritiky, nedaj sa znechutit.
bohuzial som slaba a zbabela! je mi to moc luto, budeme sa stretavat niekde inde! prepac!
:( Ale mi musisi slubit, ze aspon moje basne prides obcas zkritizovat! :) aspon ako anonyma ta tu dufam bude vidno.
Petr_Palkowski
15. 04. 2002
vsetkym dakujem!!! ja som vsak slaba na taky absurdny boj!!! prepacte!!! musim si to premysliet!
Ked si ty sama zevraj slaba, tak vedz, ze bojujeme s tebou. Mas cele vojsko, ktoreho si general! :)
zase som vrchnost??? nechcem! ked uz, tak chcem byt iba radovy vojak...to chcem!
Oki, tak ako radovi vojaci drzime spolu, vieme, co je to vernost.
Orbi, presne tak! :)))
Haijin toho povedal uz dost, co vobec nebola pravda. Na jeho slova by som teda nestavila!
A teda Svetu mier vobec nie je klise/pretvarka!
Zabudni na to, co povedal. Zi podla svojich pocitov a nie podla reci inach.
:)))
No, I don´t worry. I trust you! I know you can!
OK, sometimes I worry. :) Just to be honest! :)
Som rada, ze sme to zakoncili usmevom aj z tvojej strany. O velmo som rada, pre moj kludny spanok! :)))
aj ty. Dobry vecer, na dobru noc, macko z plysu spieva vam. Volaju ma Macko Usko, lebo smiesne usko mam. Huncut som a rad sa hram, s humorom je predsa fuska. Vsetky deti rad ja mam, to je heslo Macka Uska! Len pre teba:))))))))
poznam jedneho macka uska!!!! az pred nedavnom som pochopila tu piesen k tej rozpravke!!!!
Milujem svojho macka uska!!!
bru noc!
Ja aj hlbsiu krtitku citam pre radost (z dobre vykonanaje prace) :)))
Cely zivot je rozpor, tak preco by som ja tiez nemohli byt rozporuplna?
Beriem na vedomie! Co by si na tom vylepsil? Ma fakt zaujima, co ti na tom vadi, seriozne...
Tak never, a mozno Jen tak pro radost ani presne nevystihuje, o co mi islo, ale bola to kategoria najblizsie, tak som ju vybrala. Inac som si to checkla, je to uplne bezne, ziadat pri Jen tak pre radost o hlbsiu kritiku.
A vobec, preco kopes do mrtvych veci? To sa teda nepatri, myslim, ze ignorovat by bolo lepsie :)
Aj tak vdaka.
Pre mna za mna. Nechcem ignorovanie. Ale ja vacsinou ked citam basne, co povazujem za mrtve veci, tak sa zdrzim slova. Ale vsak kazdy sme iny, ja ti tvoj nazor neberiem.
ma to hodně smyslné rymy, hodit k tomu hudbu a repovat to,,,,,tak bych to viděla.Mě se to líbí :))
Haijin, tebe sa nepacilo a hubu si nedrzal, tak mi nehovor, co mam robit. V priebehu tehto diskusie si sa vyhecova tak, ze si ma zacal urazat. Podla teba spociva teda zmysel verjeneho media v tom, ze urazas ludi a vybijas si na nich emocie.