Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolky s cumláčky
Autor
Movsar
Vůně náměstí po ránu
"Miluji vůni napalmu po ránu," říká ve filmu Apokalypsa plukovník Kilgore. Já říkám, že po ránu miluji Václavák. Všichni někam spěchají, jen muži v helmách, co na rohu Opletalovy hloubí jámu, ne. Samomluvná blondýna, ještě rozespalá, si v Albertu kupuje mléko a kus žvance. Před americkou kofetérií si holky rozdělují úlohy, a zatímco plánují cukrátka, mondéna uvnitř dopíjí kudlančinu nábožnou kávu a chystá se zavraždit dalšího muže.
Podej mi ruku a projdem Václavák
Korpulentní tetky stojí nad klobásami a přimašťují. Už se lesknou v olejíčku, už křupaví. Jedna čeká na jednorukého harmonikáře, co muzicíruje pod Duplexem. V poledne vycinká mince o pult a sáhne po nejvíc propečené, s křenem. A teta jménem Oxana se zakření stříbrnými zuby a popřeje mu chuti. A on na ni vystrčí prdýlku jak barokní putti.
Holka s cumláčky
Ve Vodičkové čeká na tramvaj. Holka jaksepatří: kouká unyle, světu chce říct, že ji stojí strašnou práci to tu vydržet. Ale svá prsíčka nepodceňuje a žene je výš: dva drobné cumláčky hledí na svět o poznání roztomileji. A tak jim pohled opětuji a tvářím se na ně taky mile. Holka nad naší výměnou jen kaboní tvář.
Ještě to nechápe
Ještě úplně nechápe, že se jeho sestra líbí mužům. Malý španělský ušatec. No a ona v těsných džínách už kroutí zadkem rozkulatělou parádu. A z růžové halenky dva proužky prádla, co drží na uzdě sny mužů. Jednou někdo dosáhne svolení, popustí je a ony vyletí ku radosti. A ten ušatec ještě nechápe nic.
Rozkypělé tučnice ze Španěl
Nafouklé rozinky, rozkypělé tučnice, paterčata ze Španěl. Valí se Opletalovou a třešňovýma pusama vedou svou. Nerozumím jim, ale dobře rozumím jejich siluetám, erotika je univerzální jazyk, esperanto lásky. A jak bych jim taky rád něco řekl, jen koukám..
A večer …
Husličky tklivé, nebo čardáš hořlavý, v noci si každý najde to své. Někdo si zkusí lásku, jiný se popere. Na obrubnících už posedávají děti evropského kontinentu i amerikánská bejbís. Popíjejí barevné alkoholy, napřímo z lahví nebo brčky, a vůbec berou fajn chvilku. Až tu budou islámské hlídky abstinence, můžeme se těšit na veřejná šlehání dívčích prdýlek. A to nejsou špatné vyhlídky.
5 názorů
CELÉ EROTICKÉ NÁDHERNĚ, DO EROTIKY ZAHALENÉ... VÁCLAVSKÁ EROTIKA JE MOC POVEDENÁ, I JÁ TO TAK VNÍMÁM - TY JSI MI TO OVŠEM MUSEL NAPOVĚDĚT, BAVÍ MNE TENHLE POHLED NA SVĚT JAKO TEBE...