Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠermíř
Autor
Yan73
Musaši v sukni
šermuje svými slovy.
Výmluvné ticho!
22 názorů
V haikárně je teď docela živo a mně tam chybí ta tvoje haiku. Všimla jsem si, že se tady pořád vyskytuješ na rozdíl od qíčalky - Mařenky, která se nám někde ztratila. Možná šla pořád za světluškou a ztratila se v temném lese. Ale celý svět svět je temný les a v tomhle temném lese bývá často nejhodnější ježibabka z perníkové chaloupky. Qíčalky je mi líto a doufám, že se v tom temném lese časem zas najde.
Vždycky je lepší vědět. To je jedna z nejdůležitějších válečných zásad.
Vždycky ale záleží, čím přesně se v té hlavě vrtáš. Někdy třeba takové vrtání může mít za následek, že se člověk dozví zcela nečekané skutečnosti.
Ano,
navázal jsem na Musašiho dílo "Ach ty cigára", je to v doporučených.
Vrtání v hlavě ještě jde, horší je v pupku.
Ahoj Y.
A ted´už ses zase pustil do práce ?
Složila jsem takovou básničku o Yeníčkovi a Mařence - qíčale. Jmenuje se to Perníková chaloupka. Nakonec jsem se ale rozhodla, že to nezveřejním, aby to nikomu moc nevrtalo v hlavě.
Musaši došermoval . Utnula jsem mu totiž hlavu , nebot´ jsem lepší šermířka . Ale jako ve filmu Highlander na Christophera Lamberta se do mne nyní vsákly všechny herní přednosti a získané zkušenosti zabitého protivníka .
Nebylo by lepší , Jeníčku , kdybys místo všeliakých těch omluv začal zase něco psát a publikovat ?
Mám sice rád tvrdší sporty ,ale proti basketu nic nemám.Každý sport se dá provovovat různě a já věřím ,že basket rozhodně může člověku hodně dát,když ho bude hrát s plným nasazením. Navíc kolektivní sporty rozvíjejí herní chytrost a to se mi líbí.
Já myslím, že jo... Ale hádat se nebudu. Šermíře neradno hněvat.
Zen u japonce se tak nějak dá předpokládat. Než šerm, radši basket, protože míč rovná se klid, střela rovná se erekce, koš rovná se nirvána...A je to!
Pátá kniha Musašiho(Pátý kruh) pojednává o prázdnu . Jak to víš ?Ty se opravdu zajímáš o šerm ?
To nejde. Kdybys četl "Knihu pěti kruhů" od Mijamoty Mušašiho,věděl bys,že skutečný šermíř nešermuje nýbrž rovnou tne nebo bodne. A já přece nechci nikomu udělat bebinko.
Musaši nešermuje právě proto ,že je šermíř. - Je tu proto , aby se naučil nešermovat a myslím , že se mu to zatím docela daří.
Goro, pozor! Ani Tvá funkce redaktora Tě neochrání před Šermířem. Šermířova katana je ostrá a rozdává smrt tak lehce, jako když osika setřese přebytečné uschlé listy :(
Škoda, měl jsem Tě rád...