Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledání
Autor
Cimanad
Hledání
Celý život něco hledáme.
Život nám utíká neustálým hledáním něčeho. To hlavní, velmi zodpovědné, je hledání a hlavně najítí správného životního partnera. Ve dvou se to pak lépe hledá zatoulané děti, které ještě nepřišly ze školy a do večera se někde potulují.
Hledáme čas, abychom se sešli s přáteli. Hledáme, kam jet na dovolenou. Když už něco najdeme, to je pak hledání všeho potřebného, co vzít s sebou. Hledáme dobře placené zaměstnání.
Čas ubíhá, děti jsou z domu. Odpadá nám jedno hledání. Teď tak nějak bez velkého přičinění stojíme před branou důchodu. Připravujeme se na hledání brýlí, peněženek, klíčů, i když tyto věci jsme hledali již dříve, ale teď jejich neustálé hledání nabývá na intenzitě. Neustále hledáme telefon, hodinky a zuby. Hledáme domov důchodců, kam se přestěhovat, aby nás děti nemusely stále někde hledat.
Za chvíli budeme hledat cestu domů, až se budeme vracet z nákupu nebo procházky. Občas už hledáme i auto, kde jsme ho vlastně včera večer před domem zaparkovali. Hledáme v lese houby. Pak hledáme cestu z lesa domů.
A co hledání ztraceného času? Ten už asi nenajdeme. Proto užívejme každé minuty a hodiny svého života a proboha už nic nehledejte !!
5 názorů
Děkuji všem za hodnocení, neustálé opakování slova "hledání" bylo záměrem.
Evženie Brambůrková
02. 06. 2018Zatím nehledám, protože neztrácím. :-) /T
Celkem vtipně napsané...
a hlavně najítí - nalezení?
asi třiadvacetkrát to slovo - hledání v různých variantách mi připadá moc