Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem
Autor
RaKu
Od rána skoro nevolali.
Na kraji háje se koná oslava 300 let postavení kaple Svaté Anny.
Sedím v ovocné zahradě u kamenného stolu.
Jarda odjel vyzvednout Thajku na Hlavní nádraží.
Vše se tváří slavnostně. Občas se tu motá malý Kubík. V dáli hřmí.
V poledne jsem na oslavu zašel, pozdravil pár známých, dal si kančí guláš, o něj si spálil patro.
Shlédl zkoušku šermířského divadla. Potkal jsem zrzku Krystýnu s prckem. Prohodil pár slov. A vrátil se do Oázy. Piji kávu. ) Hudba od háje se sem line předbouřkovým povětřím. Nikdy jsem nebyl sám. Je to skvělé.
Něco o Krystýně.
chodí občas na pivo s kamarádkou za kterou obvykle později přijde přitel.
Nebývá vídána často, jen dětské akce navštěvuje. Vždy sama, s dětmi.
Její manžel? Nevím, nejspíš asi příliš vědecký typ.
Dnes odpoledne jsem vzal souseda, deštník a vyrazil na jedno pivo, na onu oslavu. Rozpršelo se. Krystýna běhala se svými dětmi, po trávníku, v dešti, Vypadalo to hezky. Z reproduktoru hrála nějaká blbost, ale bylo to o lásce. Líbila se mi, smála se, jen ten hlas Lenky je hezčí. Odešla s dětmi, v tom největším dešti.
Něco o Thajce.
Přijeli okolo druhé a od té doby Thajka s Jardou nejsou vidět. Jen před pár okamžiky Jarda vyběhl a strašně hulákal.
To Max, vždy když je návštěva. Musí něco provést. Je to škodolibý kocour. )
Oáza a strava.
Toto mi připomněly do okna mi vonící bramboráky. ) Mám slíbené. Mí spolubydlící sou velmi milí a bystří lidé. Je třeba jim jejich laskavosti (například. v podobě bramboráků) oplácet.
Občas pozvu Martina na jedno pivo. Na jídle se dá hodně ušetřit. Jenom k večeři si musím dát slušné Francouzské víno.
Jednoho dne se mnou asi rupne postel. )
Chtěl jsem říct, že se mám fajn. Občas lehce stres, ale to má každý.