Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seklepsydra
Autor
Slavomir Mily
klepsydra
nechcem písať o Bohu
chcem aby bol prítomný
nechcem písať o utrpení
a bôli
chcem aby boli prítomné
nechcem písať o láske
a šťastí
chcem aby boli prítomné
práve vtedy keď sa zrnko
dostane do klepsydry
predierajúc sa úzkym
hrdlom ku
slobode
11 názorů
Já po svobodě netoužím,pouze ji potřebuji realizovat jakožto poznanou nutnost,protože ten kdo plave s proude je jím nadnášen a kdo se proudu zpěčuje,ten je jím vlečen,jak pravil , tuším ,Cicero.
Slavomir Mily
14. 06. 2018parádna otázka...sloboda má samozrejme koreláciu s gnozeológiou, ale nie je to nevyhnutné, skôr by som ju posunul do ontologicko-axionálnej sféry, čiže spojenie podstaty bytia a hodnôt...po slobode túži každý, no všetci máme iné predstavy o slobode, samozrejme existujú spoločenské, náboženské a iné normy, ktoré sa na prvý pohľad zdajú determinujúce, no v konečnom dôsledku ťa vedú k slobode, lebo sloboda nie je egoistická a všetci spejeme k nutnému poznaniu slobody...
Mám jen ještě kontrolní otázku : myslíš ,že svoboda je poznaná nutnost ?
Slavomir Mily
14. 06. 2018som rád, že si sa zastavil a ak ti ešteaj niečo dala tak to je bonus...
Všechno,o čem píšeš je neustále přítomno - v nás i mimo nás,v čase i mimo čas. Je ale dobré psát O Bohu ,utrpení i lásce pořád dokola,protože si tím autor i jeho čtenáři mohou upřesnit své představy o oněch veledůležitých tebou zmíněných tématech. - Tip za náměty k přemýšlení.
Slavomir Mily
14. 06. 2018so rád, že ťa oslovila 8-)))
Jeff Logos
13. 06. 2018Velmi podnětné k zamyšlení.
Přtomnost neutichá. Zanechává zde skutky "děje" (zrodu čehokoliv a rozpadu) Je prostředníkem minulosti a budoucnosti. Pěkná hříčka s tématem, Slavomire.
Slavomir Mily
12. 06. 2018prítomnosť neutícha ona si len tak je...vďaka 8-)))
V přítomnosti je prý jediná svoboda, no, kéž by... ve slově klepsydra je těžko definovatelná síla... jako v jednoduchosti této působivé básně