Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávštěvy
Autor
Musaši
Dcera
Domov důchodců -
Berle mají návštěvu
Běžkařské tyčky
Pravnuk
Směrem k domovu
mezi chodci s chodítky
kličkuje skateboard
18 názorů
Radmila Marie
25. 03. 2021:-), skutečně pěkné...
Já nepíšu moc autentických haiku, ale tohle je opravdu skutečnost zachycená do sedmnácti slabik.
Radmila Marie
24. 03. 2021Děkuji, denně vidím pod okny...
atkij,
k tomu haiku o berlích a hůlkách mě inspiroval obrázek,který vídám takřka denně : osmedesátiletá matka a šedesátiletá dcera na lavičce vedle sebe a - berle a tyčky také vedle sebe ,opřené o opěradlo.
Diano,
život sám kreslí obrázky.
Vesuvanko,
město,,kam jezdím nakupovat,je moderní. Mezi chodci tam sviští kolečkové brusle a skateboardy a mezi tím vším se občas prodírá i nějaké to kolo.Cyklisty ovšem městská chytá a možná i trestá. Za to s pouličními opilci není schopná udělat nic. Na ty je krátká..
Jeffe,
už se těším,až mi budou drony doručovat balíky. Lokalizují mě a hodí mi balík na hlavu.
Kolobajdo,
kličkování zachraňuje život a to nejen zajícům,ale i motýlům. Mám na zahradě lejsky šedé,kteří motýli chytají,ale podaří se jim to málo kdy.
Marcelo,
přetl jsem si tvou báseň a vidím,že někdy opravdu píšeme ty a já trochu podobně. Koment máš pod básničkou.
Marcela.K.
20. 06. 2018Fajn...moc fajn a celkem jedno, jestli je to, nebo není haiku :-)
Připomněl jsi mi tuhle mojí... http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=392773
Směrem k lesu --- mezi pejsky s vodiči --- kličkuje zajíc... /**
Jeff Logos
19. 06. 2018To byl ale shon, když dědka do starobince dopravil dron.
aleš-novák
18. 06. 2018on se ten dvourychlostní svět projevuje i mezi cyklisty a auty...proto raději jezdím na kole mimo silnice (a mimo chodníky...)
Obě haiku pěkně napsaná, TIP. Zaujal mě i Tvůj první komentář, že v domově seniorů je přísně zákaz pohybu na kolečkových bruslích, který není respektován. Připomnělo mi to jiný zákaz, který bohužel není přísný a samozřejmě se také nerespektuje, a to jízda cyklistů po chodnících - zde se, podobně, jak píše Aleš, setkávají také dvě různé rychlosti a vlastně i dva různé světy.
Ted´ jsem pro Backa napsal imrovizaci "Svět v pohybu". Ta zase spojuje pohyb zdánlivý a pohyb skutečný.
Aleši,
někdy mívám pocit,že mi čteš myšlenky. Původní název pro to druhé haiku totiž zněl "Dvourychlostní svět".
aleš-novák
18. 06. 2018představuju si několik zaparkovaných kolečkových křesel a nad nimi ceduli ZÁKAZ JÍZDY NA BRUSLÍCH... dvě různé rychlosti, dva světy...
Díky,Andělko. - Zároveň jsou to ale haiku přímo ze života. Do domova seniorů,kam chodím skoro každý den za rodiči,jezdí někteří vnuci a pravnuci skutečně bud´ na skateboardu nebo na kolečkových bruslích.Však je také na dveřích domova nápis : v domově seniorů je přísně zákaz pohybu na kolečkových bruslích.