Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBudú mi chýbať
Autor
gabi tá istá
blíži sa čas
keď ma budeš ľúbiť tak
až mi prestaneš hovoriť pekné veci
s úmyslom neubližovať
pripútaný inde s vedomím
ako málo môžeš ponúkať
zväzuje city
pristúpi každú hlásku
skôr než vbehne do hrdla
ak sme sa čo len raz dotkli
je ťažké byť kamarát
rovnako zabúdať
a bolí bolí
tak či tak
9 názorů
gabi tá istá
30. 06. 2018Jsem hrdý na své milenky a v životě mi pozvedly tělo i ducha.
a čo si kto myslí, je ti fuk
to je mooooc dobře, Lerak
len...sú rôzne situácie, rôzne okolnosti a niekedy je ťažké byť súčsne šťastný a nikomu neubližovať
Definici kamarádství, bych ve vztahu z ženou zrušil. Označoval bych tu ryzost pocty "vztahu" muže s mužem a žena s ženou. Kamarádství si mohu případně "pěstovat" i s příslušenstvým u případné milenky. Mimochodem. Tak nespravedlivě to milenectví je společensky karikované! Jsem hrdý na své milenky a v životě mi pozvedly tělo i ducha. To jen názor a mnozí to mohou brát úplně jinak. Vlastně mi je to fuk! Žiji z vlastních zkušeností.
gabi tá istá
30. 06. 2018Andělka, trošku hlavolam, ale nakoniec som písmenká poskladala a rozlúštila, dík :)
"pripútaný inde..." TAOISMUS , LÉČIVÉ TAO PRO ŽENY VYSVĚTLUJE, ŽE JE LEPŠÍ MÍT MILENCE....TAN, ŽE ODJEDE K ŽENĚ DOMŮ A ŽEBNA MÁ JEN KRÁSNÉ VZPOMÍNKY, STESKY, TOUHY...TA VLASTNÍ UŽ TO MÁ DOÁVNO JINAK,Jeo to lodgické - kdyby to bylo ok - neměl by milenku.
kRÁSNÁ BOLEST, ALŮE TÁÁÁK TĚŽKÁ, TAK SE JÍ BOJÍME...NECHCEME JI UŽ ZAŽÍVAT..je to něco z dětství...
gabi tá istá
30. 06. 2018dobré ránko, Nami