Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepřísloví trochu jinak (83)
Autor
aleš-novák
něco se děje
psi z celé vsi štěkají
jde karavana?
17 názorů
Kolo ve svých počátcích nemělo šlapky takže vlasně ten kdo seděl a odrážel se nohama "šel kolem". Někdo šel okolo a někdo o kolo přišel. - Doufám,že jsem to nebyl já. Jdu to zkontrolovat.
aleš-novák
09. 07. 2018začínám vážně pochybovat o skutečném významu slova "kolemjdoucí"... není to vlastně dvojsmysl? něco jako chytrá horákyně?
Když to tak vezmu kolem a kolem,kolem jsem v kavárně přecejen dřív než pěšky.
aleš-novák
09. 07. 2018z toho jde trochu hlava kolem...:o)
A já jsem zase opřel své kolo u vchodu WiFi kavárny okolo osmé o jiné kolo.
aleš-novák
09. 07. 2018kola se hodně kradou...odnepaměti. Například Cyril a Metoděj přišli o kolo roku 863...:o)
Sedím v kavárně,protože nemám jinou možnost,jak se napojit na internet a kolem je skutečně příšerný rambajs. Z toho lomozu ale moje uši vyhmátly vtip,který jsem ještě neznal. - Babička si bere kolo a vnouček se ptá : kam na tom kole pojedeš,babi ? Stará paní praví : na hřbitov. A vnouček na to : no a kdo to kolo přiveze zpátky ?
aleš-novák
09. 07. 2018když máš hůl, pes se vždycky najde...
Típek a modifikace jednoho přísloví : Když chce karavana psy bít,hole si vždycky najde.
Evženie Brambůrková
08. 07. 2018Dříve to byli komedianti nebo, tehdy ještě, cikáni. :-))) /T
Psi štěkají, ale já a karavana jdeme dál - co nám taky zbývá, že? :-)))***
aleš-novák
08. 07. 2018to by mě nenapadlo, hledat v tom nějakou složitost...:o) psi a karavana, docela lehké spojení...